Veckan

I måndags åkte vi ner på biltema, Werner skulle handla på presentkortet!
Men han lyckades att inte handla upp allt..
Han har ca 1100:- kvar på presentkortet..
Fibben var oxå med..
Sen åkte vi å åt på nån Sibylla kiosk..
Efter det så skulle Werner å Fibben ut å leta skogsvrak..
De gjorde lite fynd..


Tisdags var det jag som hämta Alexander på dagis..
Werner var på möte på arbetsförmedlingen om kurser..
förhoppningsvis får han hoppa på nån kurs snart..
Resten av tisdagen var lugn..tror ja.. Eller Werner var å hämta hem en moped..


Onsdag jobbade jag lite längre, vi städade ur en lägenhet...
Kommer inte ihåg vad vi gjorde resten av dagen..

På Torsdag åkte jag hem till mossne en sväng när jag sluta jobba..
Blev där en stund å sen åkte jag så jag kom till stråtjära precis när Alexander skulle hämtas på dagis!
När vi kom hem så hade Werner rensat ur garaget å höll på där..
Han var tvungen att göra det för att få in opeln.. Han måste ju försöka hinna klart med den så fort som möjligt..
Efter vi hade ätit så började jag plocka bort staketet som svärmor hade satt upp runt den lilla gräsmattan..
Så kolla om jag hittar nån bild...hmm...
Där ser man lite av staketet..
Jag plocka bort nästan allt.. En bit sitter fast för det växer Humle på den..Så den får sitta kvar..
Sen börja jag försöka få nån ordning på blomlandet..
i mitten sitter det en klätterväxt men spaljen är trasig å borttagen så växten hade lagt sig efter husväggen bakom hela landet å tryckt fram de andra växterna..
Så jag klippte ner klätterväxten å spände upp de andra buskarna..
Blev inte klar med det...
Här kommer en bild, tyvärr lite mörk eftersom det hann bli mörkt ute..


Idag när jag sluta jobba så handla jag lite å sen på vägen hem svängde jag in till Mia å hämta min tröja hon lånade i Lördags.. När jag kom hem var det full fart nere i gammelkåken, Hasse var här så de höll på att mura..
Yvonne stod å gjorde i ordning fläsk å stuvade makaroner..
Efter vi hade ätit så gick vi upp å lade alex.. Men efter ca 45 min börja han grina å skrika.. när jag kommer in i rummet står han i hörnet på sängen å pekar mot baksidan av dörren.. tror han såg nåt där..
Så jag tog upp han å vi gick å lade oss i vår säng, då somnade jag oxå..
Efter en timme kommer Werner in med anna å emil, då fick jag vara barnvakt en stund..
De lekte inne en stund sen gick vi ut..


När de var klar nere i gammelkåken för dagen så gick vi upp till oss å gjorde Tacos..Gött!
Sen lekte vi lite med Alex..
Så han kom inte i säng förrän vid 21-tiden.. men det är ju fredag!! Då kanske han sover lite längre imorgon..

Nä nu ska jag kolla färdigt på internet å sen göra nåt..
Kenny
2009-09-24 @ 00:11:15
URL: http://kyd.blogg.se/

Aha =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0