Kalas

Ja, jag har som vanligt inte hunnit elelr haft ro att sätta mig ner för att skriva här..
Men nu äntligen tog jag tag i det..
Alex är nattad å Werner gick ut till garaget..

Som sagt i lördags fyllde jag 23 år! (ni läsare var dåliga på att gratta) =)
Hela dagen bestod av att fixa ordning allt för Werner skulle även ha 30-årsfest på kvällen..
Vi hade hyrt lokalen i holmsveden..
Framåt 17-tiden gjorde vi oss klar å åkte dit.. vi hade varit dit med allt före..
Jag å Sissi började lägga upp maten å ställa allt i ordning! Vid 17.30 kom även mamma å hjälpte oss..
Framåt 18.30 hade nästan all folk som skulle äta kommit så då börja vi äta!
Vi hade gjort i ordning rostbiff, potatissallad å sallad..
Sen blev det även tårta å kaffe!
Efter det börja Werner öppna paket.. Av min familj fick han presentkort på Jula för 600:-..
Sen hade werners familj å jag samlat ihop till en skinnväst åt han! =)
Sen var det lite småpaket bara..
Jag fick 400:- av min familj å sen blommor av werners familj å även en blomma av Link & madde!

Sen visade jag bandet (västeråsarna) hem till oss för de skulle sova hos oss..
De lämnade även sina bilar så vi åkte impalan tillbaka... plocka även upp syster då som hade kommit..
När vi kom tillbaka hade mer folk kommit dit..
Alexander fick följa med mormor å morfar hem..

Sen när de flesta hade kommit så blev både jag å werner grattad!
Jag fick lite såna där Bodyscrub saker av Mia, Erika å Danne. Å så fick jag ett halsband av Angelica å Kenny.
Till werner hade ett stort gäng samlat ihop ett presentkort på biltema för 4000:-!!!
Då blev han glad!

Resten av kvällen bestod av dans, prat med folk å sånt.. 
2 st var fram till mig å fråga om jag var gravid eftersom jag även var nykter denna helg (var även nykter förra helgen när vi hade rock)..
Men nä jag är inte gravid!! Jag har grejer i vägen för det =)

Framåt 2-tiden städa vi undan lite lätt å jag skjutsa hem i stort sett nästan hela bandet hem till oss,
sen hämta jag resten + att några åkte på thereses flak på pickupen hem till oss..
Då blev det efterfest hos oss..
Vi gjorde i ordning korv med bröd! Fast Uffe skulle ha mos oxå så då fick han göra det själv..
Framåt 4-tiden kom vi i säng..

På söndag klev vi upp runt 10-tiden.. Åt frukost å prata lite med de andra..
framåt 12-tiden åkte werner, dan, sissi, jocke å Claudia ner till lokalen för att plocka ihop instrument å städa undan.. Jag blev kvar hemma med kjell, uffe å matilda.. De skulle duscha å greja först..
Sen åkte vi oxå ner till lokalen..
Hjälpte till att städa färdigt å sen åkte vi hem med grejer som blev över..
Så vid 16-tiden åkte vi å hämta alex.. fast vi fick punka efter vägen å ingen domkraft i bilen!
Werner fick ringa efter Fibben så kom han med en sån..

Sen när vi hämtat alex åkte vi in på Donken å käkade..
Resten av kvällen blev lugn...

Hade en trevlig helg med trevligt folk =)
Tack Dan & Sissi med all hjälp!
Nä nu ska jag skriva nytt inlägg om veckan så slipper detta bli så långt.. =)

Bilder på BDB!!!
Lisa
2009-09-19 @ 11:00:22
URL: http://jordgubbslisa.blogg.se/

Tack för en trevlig kväll! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0