kalas

Dags att skriva.. var visst någon som tyckte jag var seg på att uppdatera..

I helgen hade vi fullt upp..
På lördag när vi klev upp gjorde jag iordning 2 gräddtårtor å 2 sockerkakor! Men lyckades bränna en sockerkaka..
den blev klar tidigare i ugnen än den andra så jag slängde upp den på spisen å fortsatte med tårtorna tills det börja lukta bränt.. Då var plattan på där jag hade ställt sockerkakan.. så den blev alldeles svart på kanten.. Så den fick katterna.. Då blev dem glad!

Sen vid 12-tiden kom Peter, Viktoria å Robin. Alex fick en liten radiostyrd polis bil.
Strax innan de skulle åka så kom nästan hela werners familj upp. Då fick alex en tramp traktor med släp.
Sen vid 15-tiden kom Niklas, Jill å Anton. Då fick alex kritor å målarbok..
När de åkte hem så var det lugnt ett tag..
Sen vid 19-tiden kom Angelica, Kenny å Jon.. Då fick alex ett bamse pussel..
Framåt 20-tiden kom Matte å Therese.. Alex fick verktygsbälte med verktyg av dem =)
Vid 21-tiden åkte kenny å angelica hem å då somnade alexander i fotöljen vid teven..
Sen resten av kvällen satt vi å drack några öl å prata.. Werner å mattias delade på en flaska whiskey =)
Framåt 12-tiden kom matte å werner in, då hade de varit ner å hälsat på ove å yvonne å sen bärt in ved =)
Då värmde werner upp älgkött å ris, gött!
Sen vid halv 2-tiden gick vi å lade oss. jag hade bäddat i ordning uppe åt matte å tessan!

På söndag klev jag å alex upp vid 8-tiden..
Jag började göra en till tårta å sockerkaka..
Vid 9-tiden kom matte å tessan ner, men de åkte på en gång! Det var trevligt att ha er här!
Sen gick jag å alex å satte oss vid datorn uppe å då försvann alex in i sovrummet här uppe..
När jag kika in hade han klättra upp i sängen å somnat =) gounge!
framåt 11-tiden kom min familj.. då fick mamma gå upp å väcka alex.. han såg lite förvånad ut när mormor, moster å morbröder stod å titta på han =)
Alex fick kläder, mer pennor å block, bilmatta, bilar m.m...
De blev kvar framåt 14-tiden..

Till middag lagade jag kassler gryta med ris! smaskens!
På kvällen kom Link, Madde å savanna en sväng..
resten av kvällen blev lugn..

det lilla som har gått av veckan har varit lugnt..
Jag har jobbat som vanligt å werner grejat i garaget..

Nä nu ska jag försöka göra en design åt min syster! Men blogg.se är lite segt idag!



Bilder på BDB



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0