sjuk

Nu blev det ett långt hopp mellan inläggen igen..
tänkte skriva igår kväll men då var jag så trött så jag höll på att somna vid datorn...

förra veckan börja werner å alex med att vara förkyld å ha feber!! Så halva veckan blev de bara liggande inne framför teven.. jag klarade mig från förkylning!
På torsdagen fick alex gå på dagis! Det tyckte han var kul! det snöade även den dagen!
På fredagen tog vi det lugnt..

Helgen blev lugn oxå! Som vanligt...
Söndag var det fars dag! Då var vi först ner till svärföräldrarna å fika.. sen åkte vi på e-center å handla lite å sen ut till mossne till mina föräldrar.. där blev vi ett tag..
sen när vi åkte hem så svängde vi in till emma å jerry men då hade de magsjuka så vi åkte hem..

Natten till tisdag fick werner magsjuka! Han spydde hela natten..
så på tisdag jobba jag bara mina 4 timmar å åkte sen hem för att ta hand om alex för werner var alldeles klen i hela kroppen..
på onsdag var werner piggare så då greja han lite ute på gården..
natten till torsdag spydde alex en gång men sen var det bra..
Men jag har inte blivit sjuk.. inte än iaf =)

Igår var jag hemma jätte tidigt..
Jag å alex gick en promenad runt tjärnen..
Å när vi kom tillbaka hjälpte jag werner att stapla ved för alex hade somnat i vagnen..
Så nu har man lite mer ved inne i pannrummet..
Får se om allt ved kommer att räcka hela vintern..

Sen när alex vakna så bytte vi om å åkte till kilafors för att handla..
När vi kom hem gjorde vi ordning tacos!!
senare på kvällen gick vi ner till svärföräldrarna, alex fick då leka lite med kusinerna anna å emil som var där..
sen resten av kvällen satt man här vid datorn å ladda upp bilder på BDB...

Idag har vi inte gjort mycket.. alex har lekt med anna å emil igen..
för en stund sen åt vi lunch med rester från igår..
får se om vi gör hamburgare senare idag..
Jag tänkte ta en promenad idag oxå men det regnar så får nog ta det imorgon om det är bra väder..
Man får passa på när det inte är så kallt..

Annars blir vi nog hemma bara ikväll!
Får se om det blir nå festande nästa helg..
Annars blir det den 12 dec, då ska vi på Luciarocken i Vikasundet..
Var ett tag sen man var dit nu! =)

Ha det bra!
Angelica
2009-11-14 @ 19:20:09
URL: http://mjam.blogg.se/

Usch för magsjuka! Vilken otur Werner måste ha haft då om ni bara var till Emma och Jerry en sväng och så hann han bli smittad endå!

tessan
2009-11-17 @ 19:20:17
URL: http://tewssans.blogg.se/

jobbigt med magsjuka :(



den 12december fyller jag år ;D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0