helgen

Blev inte att vi gjorde hamburgare i lördags utan werner slängde ihop ugnspannkaka med bacon..
Sen på kvällen titta vi på teve bara.. som vanligt så somnade jag före kl 22..
vaknade till en sväng runt midnatt å tittade lite mer på teve då.. som vanligt somna jag igen så vid 4-tiden tror jag vi flytta oss in till sängen, då hade alex vaknat så då var det bara att starta Bilar filmen i vårat sovrum så då somna han om efter ett tag..

Sen på söndag förmiddag var det skytte trafik på toa mellan mig å werner.. Vi var båda kass i magen..
Funderar på om äggen var dålig eller nåt annat.. Alex sket lite löst oxå..
Sen resten av dagen låg jag på soffan å måde illa.. hade ont i kroppen å magen..

framåt 17-tiden gjorde werner i ordning hamburgare å strips så jag åt lite oxå..
Sen vid 20-tiden somna jag nog på soffan.. sen när jag vakna till vid 23-tiden mådde jag fruktansvärt illa..
kändes som jag skulle spy.. men lyckades ta mig ut till duschen å duscha av mig lite..

sen titta vi lite till på teve innan jag gick å lade mig i sängen vid halv 1-tiden...

Imorse när min klocka ringde så orkade jag inte kliva upp, hade fortfarande ont i kroppen..så jag skickade sms till chefen å sa att jag inte kunde jobba idag..
Jag hade inte så många ställen idag heller.. så det fixar nog Siv själv...

Just nu mår jag bättre.. visst har man lite ont i kroppen fortfarande..
Får se vad som händer idag..

Anonym
2009-11-16 @ 17:48:54

hej.



hmm!. vad är det där då i helgen?



;). ska ni festa?.



hm vilken bil isf?.



hmm kanske det om ja inte kmr på nå bättre så:P

Anonym
2009-11-17 @ 12:48:16
URL: http://missnienna.blogg.se/

okej,



ja jo men ska kika lite jag med så de inte krockar med ngt annt, men får la höras närmare helgen, de e ju som sagt bara Tisdag än!.



=)

Lina
2009-11-19 @ 18:22:52
URL: http://flasarn.blogg.se/

sv; åh fy då :P måste vara värre än något annat.. haha :)

tessan
2009-11-23 @ 08:24:29
URL: http://tewssans.blogg.se/

Tack!

Ja, jag tog bort bilddagboken.

Inte lika skoj tycker ja =p

Sara
2009-11-26 @ 13:21:58
URL: http://sarab86.blogg.se/

Hallojs:)

Hur är det? Vad händer och sker?



Kramar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0