Tisdag!

I fredags jobba jag bara mina 4 timmar som jag ska! Jag fick hjälpa ErikÅsbäcksgatan, då gick det undan!
Resten av fredagen var vi i mossne å werner höll på med bilen!

På lördag åkte vi ut till Svartbäcken så fort vi vakna! Där var det full fart redan!
Werner å Jonas skotta sand i baljor på släpvagnen nere på täckten.. sen körde de upp dem tll gammelkåken å tömde ur dem..
Sen stod Ove å sila sanden så det inte kommer med nå stenar när det ska muras!
Till mat fick vi smördegsinbakade fläskfileer å strips! Efter maten åkte vi hem för att duscha!
Sen framåt 20-tiden åkte vi in till Söderhamn på cruisingen.. Werner körde in som tur va! Jag har ju inte kört chevan så mycket än.. vill inte cruisa med rattväxel å manuellt... Men hem körde jag!
Vi parkera på busstorget å sen stod vi där resten av kvällen.. Särföräldrarna kom in oxå.. Sen tog de med sig både Alex å Aaron med sig hem! Det var dåligt med folk man kände..
Träffa på Mimmi, David, Frida å Erika en sväng iaf! Synd att det blev en kort sväng bara! Ville prata mer med dem! Var ju flera månader sen jag träffa Mimmi!
Framåt 1-tiden tänkte vi åka hem men skulle åka ett varv runt staden först.. men då hade polis Mc:arna ställt sig mitt i vägen för man fick inte komma in nå mer..
Poliserna var väldigt stränga å hårda hela kvällen.. man fick inte ens gå lugnt med en ölburk i handen.. då kom de på en gång å tömde ur dem. hmm...

På söndag åkte vi ut till Svartbäcken när vi vakna.. där var det full fart som vanligt..
Werner fick sätta sig på en stol i bäcken med högtryckstvätten å sen langa jag ner tegelsten till han så han fick blåsa ren dem.. Sen langa han upp dem till Jonas som sortera upp dem!
Det tog hela dagen att göra ren ca 400 tegelstenar.. å det ska göras mycket mer! det behövs ca 2000 tegelstenar!!!
Framåt 19-tiden åkte vi hemåt! Alex slockna i bilen, han hade inte sovit nåt på dagen så han var väldigt trött!
Resten av kvällen blev lugn.. Vi somna på soffan =)


Måndagen jobbade jag hela dagen å sen på kvällen var vi ut till Mossne! Werner bytte bil så nu åker han impala istället =)
Han måste in å besikta 53an denna vecka! När vi kom hem vid 21-tiden fick Alex bada!


Idag har jag oxå jobbat hela dagen! Werner å Nilsson stack till Gävle när jag kom hem..de skulle på Biltema!
Får se när de kommer hem!

Imorgon kl 12.30 ska jag till tandläkaren! Ush! Måste flytta över pengar så jag har råd att betala på en gång, annars lägger de till 50:-.. Sen får se om jag hinner in till faxeholmen å säga upp lägenheten! Måste göra det denna vecka!
Ska även fixa om överflyttning på dagis till alex!

Nä nu ska jag kolla på desperate housewife! Sen om inte Werner har kommit hem så ska jag nog ringa å prata lite med Mimmi! Var ett tag sen.. .men det beror väl på om hon har tid att prata.. =)

Få se om jag hiner skriva nå mer före helgen! Redan på Torsdag åker vi ut till Svartbäcken å sover där hela helgen!
Så på Lördag kväll blir det nog Sandviken cruising, får se om vi får tag på chaufför!
Ha det bra!
Josephine
2009-05-27 @ 17:11:14
URL: http://bootbyrd.blogg.se/

Är ni många som ska till S-viken eller?

Tänkte om man fick följa med annars..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0