Måndag

Idag har jag jobbat mer än vad jag ska göra!
Jag å Siv hamna på en Villa städning, i Vågbro!
Som tur var så kom Blom å hjälpte oss vid lunchen.. annars skulle vi inte ha hunnit klart!
Var ju 3 våningar som skulle göras ren!

Smet ifrån jobbet en sväng för att besikta min bil.. igen!!
Men nu är den helt godkänd, jag hade ju fått en 2:a på handbromsen..

Sen när jag kom hem så åt vi pannkaka, myste med Alex.
Skickade in deklarationen, har ni gjort det??
Även betalat räkningar så nu är man utan pengar igen, *suck*!!
Ändå har jag 3 räkningar kvar att betala!
Tänk om man skulle kunna vinna på triss eller nåt!!

Fick hem brev från Canal Digital om att vi får lite mer kanaler från och med idag så då var jag tvungen att söka om kanalerna å ställa in favoriter igen. Sen har de höjt den månadsavgiften med 40 kr/månad så det är inte så mycket!

Nä nu ska jag skicka ner Werner i tvättstugan å hämta de sista kläderna!
Sen blir det nog lite mys.. eller om man somnar på soffan som vanligt =)

Imorgon ska jag jobba mer igen.. var nå tvättstugor i Vågbro som skulle städas!

Ha det bra!
Kram
Yvette
2009-05-05 @ 14:11:15
URL: http://knasigaideer.blogg.se/

Minifom, mot kolik :).

Yvette
2009-05-07 @ 17:52:36
URL: http://knasigaideer.blogg.se/

Dem har vi också köpt nu de verkar vara bra, tycker redan han blivit bättre av dem. Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0