Lördag

Det blev inte mycket sovande mellan torsdag å fredag..
Alexander spydde hela natten så vi sov på soffan allihop..
Så jag hade rätt ont i nacken  när jag klev upp på fredagen, för att åka å jobba!
Alexander var det full fart på då kl 6 på morgonen..
Man var lite seg å trött på jobbet.. Jobbade till 13.30..
När jag kom hem ställde jag mig i duschen..
Werner hade oxå spytt på förmiddagen, men sen var det bra med dem båda..
de hade ätit å så utan att spy nå mer..
Men jag hoppas jag klarar mig! Visst har man känts sig lite konstig å så men det är nog mest för att man inte har sovit som man ska. Hoppas, Hoppas jag klarar mig!
Igår blev det inte mycket gjort iaf.. låg mest å kolla på teve.. å lekte med alexander.

Igår kväll tittade Werner på ishockeyn.. jag tröttna till slut å somna istället..
Sen väckte werner mig vid halv 12- tiden å sa att han skulle åka till stan en sväng,
så då gick jag å lade mig i sängen.. Vet inte när han kom hem..

Idag vaknade alexander vid 6.30.. vi låg kvar å myste en halvtimme sen klev vi upp å åt frukost..
Så nu tittar Alex på barnprogram å jag ska kolla av internet..
sen blir det nog att lägga sig i soffan..
Werner ska nog till kilafors en sväng idag vad det lät som..
Han skulle hjälpa nån med en vattenpump..

Får se om jag skriver nå mer ikväll!
Ha en bra helg!

Yvette
2009-05-11 @ 20:22:44
URL: http://knasigaideer.blogg.se/

Jo det gör ju det....hur var Alexander efter ni använt dem?

Jadu haha så kan det gå.

Kram

Lina
2009-05-13 @ 18:34:44
URL: http://flasarn.blogg.se/

sv;Tack :) jobbet är på Gul Sverige (gul.se), man ringer upp företag,ser till så att man har de senaste kontaktuppgifterna till dom och sedan säljer man uppdateringar till företagen.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0