Lördag!

Kl 4 i morse vakna alex å tok grina..
Det har han gjort flera gånger på nätterna nu! å totalvägrat ligga i sin säng å inget duger åt han!
Jag var då upp å gjorde en välling åt han, men jag fick nästan tömma i munnen på han för att han skulle fatta att det var välling.. då åt han upp allt å somna om! Sen vakna han igen kl 7.. Gav han då vatten men det var inget gott! Så efter en stund när jag hade tröttnat på hans skrik å gnäll så var jag upp å tömde i lite lite saft i vattnet men fick då göra samma sak som med vällingen.. då drack han upp allt å sen låg å var glad!
Efter en stund klev vi upp å titta på teve.. gjorde macka efter en stund å Alex tröck i sig hela macken med pålägget!


Framåt 9-tiden väckte vi Werner..
Då gick han ut å spände åt bromsarna på bilen å sen åkte vi till Hambologen för att titta på veteranmarknaden!
Gjorde inga fynd där.. Men det var mycket folk där! Det hade visst gått bra för BRC oxå, de hade nästan slut på all fika när vi åkte därifrån..
Vi gick runt å kika å prata med folk! framåt 14-tiden åkte vi därifrån.. Alex somna på en gång i bilen!


Då åkte vi på en gång till Peter å Vickan på 30-årsfest.. Peter var rätt full när vi kom dit! =)
Framåt 16-tiden starta de grillarna å bjöd på grillspett å hemgjord potatissallad som Mona hade gjort!
De som var där var:
vi, hasse & mona, elin, kenneth å Lovisa, Börsen & Cicci, Tommy å Christian?, Möller!
Vid 18.30 tiden åkte vi hemåt.. Jag körde Chevan för andra gången =) Gick bättre denna gång!
När vi kom hem så gick jag ut en sväng med Cooper å sen gick Werner ut till bilen igen..
För Nilsson skulle komma å köra Chevan till Hudikcruisingen så jag å Alex är ensamma hemma nu!
Är nog lite roligt för Werner att komma iväg utan mig oxå =)
Det är nog första gången på 3 år som Werner är å festar utan mig =) Då var det nog på tiden, haha..

Peter, Werner, Möller    Kenneth, Tommy, christian?  Chevan & Plyman

jag har nyss tittat på Edward Scissorhands, den var rätt bra!
Men alla filmer med Johnny Depp är ju bra!
Just nu är det schlagerfinalen på teven.. jag småtittar bara på det..
Undrar när sötnosen kommer hem då? haha.. det märks nog..
Får se om man har somnat eller inte.. =)
imorgon ska vi kanske till svartbäcken! Det lät så!


Ha det bra alla!
Å godnatt!
Yvette
2009-05-17 @ 10:17:08
URL: http://knasigaideer.blogg.se/

Hej! Nej vatten har jag inte provat ge, kan man göra det utan att det gör något om d ehar ont i magen? Ja så blir det men Johannes nu ibland också att han somnar och sen vaknar och är kinkig men ibland är han bara klarvaken och kinkar vet ej vad som är fel har varit så i nägon dag nu. Alltid efter han ammat från mig, på natten när han får flaska är han lugnare konstigt tycker jag. Men han sover mycket nu. När han är vaken verkar han slö och konstig men har ingen feber eller så, saknar min gklada kille. Kram



Världens Vackraste Flodhäst
2009-05-17 @ 14:34:17
URL: http://babymyz.blogg.se/

Okej, jag äter Losec Mups och dom är kanon

Världens Vackraste Flodhäst
2009-05-19 @ 18:07:00
URL: http://babymyz.blogg.se/

Hihi jag hittade dig där, chansade på samma bloggnamn på er som har barn :)



Vad söt er lille prins är :)

Världens Vackraste Flodhäst
2009-05-20 @ 22:21:36
URL: http://babymyz.blogg.se/

Samma här :)



Hihi ja det är han verkligen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0