Gävle

Ja som sagt så blev det en tur till Gävle idag!
vi åkte hemifrån strax före 11-tiden..
När vi kom till Gävle, till Biltema var det massor med bilar å långa köer!
På biltema köpte vi, Strandset (hink, spadar m.m.) till Alexander, Knutkors, tomma cd-skivor och en tuta till bilen!
Sen åkte vi på Jula å där blev det bara byxor å 3-pack med t-shirts åt Werner å sen även en godis påse med Ahlgrens bilar! Efter det åkte vi å käkade på Buddys..
Första gången jag är på det.. men inte var det så värst gott! Vi köpte hamburgare! Jag tyckte bröden var torra å stripsen kalla! Alexander åt bara nån tugga av allt! Han tyckte inte om det!

Efter det slog jag upp karta på Werners mobil å letade oss fram till Sätra, till Gråstensvägen för vi tänkte våldgästa Bella (werners fosterssyster) och hennes barn..
som tur var hon hemma men hon hade bara den äldsta flickan hemma.. Men på Alexander var det full fart, han hitta den yngstas rosa gummistövlar å drog på sig å sprang runt =)
Vi blev bara där en kort sväng! Sen när vi kom ut till bilen tog jag ut Cooper så han fick kissa lite!
Sen åkte vi hem efter gamla E4an.. Men både jag å Alexander somna! =)

Nyss har vi ätit äggmacka å kollar på teve..
Alexander ska snart få gå å sova!
Resten av kvällen blir nog lugn.. tänkte försöka gå en sväng med Cooper oxå om jag orkar =)!
Jag jobbar ju imorgon! Hur länge vet jag inte!

Ha det bra! kramar
Anonym
2009-05-22 @ 10:16:49

Jag provade vatten men det var inte så populärt haha.

Jag tror snarare han blir för mätt och därför sover så mycket :P.

Han går ju upp jättebra i vikt och så så det är nog inget fel på honom, små barn som du säger sover ju mycket men han brukar vara vaken några timmar i sträck här och där nu, idag har han varit vaken sen 8:30 och nu är klockan 10 få se när han somnar igen :). Han har börjat le nu också. Kram





Yvette
2009-05-22 @ 10:17:24
URL: http://knasigaideer.blogg.se/

Oj glömde skriva att det var från mig




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0