Fredag!

Pizzan blev jättegod i onsdags kväll!

Resten av kvällen var man så mätt så man somna på soffan =)


På torsdag var vi ut till Villan i marma igen å städa färdig den!
Sen när jag sluta så åkte jag hem å städade!

För på kvällen skulle Mikkiz komma å ha sånt där Mary Kay party! Så Maddiz, hennes syster Tessan å en kompis till maddiz, Maria, kom på kvällen! Hade riktigt trevligt! Var kul att träffa mikkiz igen.. blir ju inte så ofta! Även att träffa Maddiz.. Det får vi ändra på sen när vi flyttar ut till svartbäcken! De blev kvar i över 2 timmar! trevligt!

Werner var hos Möller under tiden! Han ville inte höra på oss! haha!!

Idag har jag å siv varit å städat en tvättstuga på Tallvägen! Usha! Fy! Äckligt!!
Var inte nå vidare där.. var piss i ena rummet , toaletten lukta satan!
Mattan i entren var full med grus å äcklig!
När vi var klar så släppte jag av Siv på åsbäcksgatan för hon skulle ta trappor å jag åkte upp till lagret!
Prata lite med Annika å Erik, sen plocka jag ur bilen å åkte hem!

Idag blir det nog mat på Mcdonalds!
Orkar inte laga nå mat å så var det så längesen vi åt där nu!
Ska väl åka in om ca 1½ timme eller nåt.. Hoppas jag!
Resten av kvällen blir väl lugn å titta på teve tror ja!

Imorgon ska vi till Hambologen å kolla på veteranmarknaden som BRC har!
Sen efter det blir det nog att åka till Peter å Vickan på grillning för Peter fyller 30 år idag!  De skulle sen vidare till Hudik cruisingen lät det som, men hur vi gör vet jag inte..

För på söndagen ska vi till Svartbäcken å hjälpa dem mura skorstenen!
Så den blir klar nån gång!
Bara den är klar så vet man på ett ungefär hur lång tid resten tar så då vet jag om
jag kan säga upp lägenheten denna månad!

Nä nu ska jag kika vidare på Internet och betala räkningar som ligger efter!
Ha det bra å trevlig helg!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0