utan hund

Festen i Lördags slutade tidigt för oss..
Jag började frysa, må illa å blev skit trött.. (drack bara 4 cider)
Så vid halv 12-tiden kom syster å hämta oss! När vi kom hem bädda jag ner mig i sängen å slockna på en gång!

Sen vakna vi inte förrän vid 11-tiden..
vad skönt det var att få sova länge en morgon..
Framåt 13-tiden åkte vi ut till mossne! Då hade Alex sovit 2 timmar i vagnen..
Vi blev kvar där framåt 17-tiden.. Werner hade hållt på med Audin för det skulle komma en tjej med tåget ner hit från Timrå å köpa den på kvällen..
På kvällen blev det bara tv-tittande å äta lasagne..
Jag kunde knappt äta nåt på hela dagen för då fick jag springa på toa..
Men lasagnen å hårdbröd gick bra..

Idag har jag jobbat som vanligt.. Var med Tobbe å Jukka till Bollnäs..
Så jag slutade halv 1 idag..
Sen när jag kom hem åkte vi en sväng till stan å sen ut till Svartbäcken..
Där var det ingen hemma, men vi stoppa in Cooper i hundgården men Tanya som höglöper =)
De ska paras, men Cooper var lite för kort för att nå upp men vi får se på Onsdag om han har lyckas, för då ska vi hämta hem honom..
Sen när vi åkte därifrån så åkte vi till Bollnäs för Werner skulle köpa en bil.. en Saab 9000 -88..
Men det var inte kul att köra hem sen.. det har ju snöat hela dagen å knappt nå plogade vägar..
Men vi kom hem iaf..

Nu ska jag försöka få Alexander att somna medan Werner får göra mat åt oss =) hehe...
Anna
2009-03-23 @ 22:37:28

Cooper kommer alla gånger att nå upp så småningom!

Tror inte han ger sig i första taget.

Han "övade" ju allt som oftast på sin fåtölj här hemma.

Han uppskattar nog att få chansen till "the real thing".

Kul att han ska få bli pappa.

Vad är det för tik?



Hälsningar från Coopers ex-familj i Idre

Jesa
2009-03-24 @ 06:14:50
URL: http://raggarjesa.blogg.se/

svar till anna:

hehe jo det kommer han att göra!

Nä, sant det, han ger sig nog inte..

han var rätt trött igår när vi lämnade han då han hade suttit i hundgården i 3 timmar med tiken!

Det är en schäfer tik, så det kommer att bli schabradorer.

Frida
2009-03-26 @ 15:52:11
URL: http://teufelin.blogg.se/

Tjena! Hörde att ni skulle te Marma på lör!! KUL! :) Skulle vara jävligt roligt om ni ville förfesta med oss också, vi har hyrt samlingslokalen på marmaberget.

Låter som om det blir ganska mkt folk! :)

rockabilly babe
2009-03-27 @ 09:44:21
URL: http://raggarsvin.blogg.se/

tack :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0