Lördag

Vi blev utan hund till på Torsdagen..
Då hade Cooper å Tanya suttit i hundgården hela dagarna men svärmor hade inte sett nå om de hade fastnat ihop nåt!
Så hon skulle släppa hennes hane Bulf på Tanya för att vara säker på att det blir valpar! Får se sen när de kommer om Cooper lyckades nå eller om han var för ivrig å för låg..

Jag har jobbat hela veckan som vanligt! men bara halva dagar som jag ska men nån timme extra blev det varje dag!

Hela veckan har både jag å Werner sett fram emot en rock ikväll på Folkets hus i Marma men i Onsdags räknade jag ihop våra räkningar, å då visade det sig att det kommer fattas pengar.. Så då blir det ingen rock för oss ikväll! Tjatigt! Vi som till och med blev bjudna på förfest på marmaberget av Frida. Jag som ville festa med dem! men får hoppas det blir mer gånger! Det lät som syster med några kompisar skulle till marma ikväll! Hoppas ni får kul!
Själv blir vi väl bara hemma framför teven!

Ska nu snart ut till Mossne å hälsa på. Werner ska väl greja lite i garaget! han måste det om vi ska tänkas ha nån bil till sommaren att åka! För igår när werner starta impalan så börja den knacka! Hoppas det är nåt lätt fel så inte hela maskinen är slut! Då måste vi köpa ny motor isf!

Sen är det någon som har en billig bil till salu? Vi har bara min bil att åka i just nu! Å den går besiktningen ut på fredag! Så dem måste fixas i veckan så jag kan åka in å om besikta den! Amzonen är det oxå körförbud på, å på den har bromsarna gått sönder + något mer.
Den enda bil som werner har att göra i ordning är en 245a som har stått i 2½ år. men då måste den ju besiktas oxå!

USH!! Jag hatar pengar å strul!!!
Som tur är får jag lön den 15:e.. Men då har jag en elräkning som ska betalas och pengar ska läggas undan till nästa månads räkningar..

Nä nu orkar jag inte skriva mer!
Ha det bra!
Ida
2009-03-30 @ 22:39:27
URL: http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Du blev veckans blogg =)

Grattis, Grattis!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0