Tack

Tack alla som kommentera förra inlägget..
Det värmer i mitt hjärta å mina tankar..
Saknar Cooper!
Fått papprena nu från veterinären så yvonne ska få hjälpa mig fylla i det imorgon..
sen får vi se om vi får nå pengar så vi kan köpa ny hund.. men tänker inte ta första bästa som kommer ut.. jag kommer vänta tills jag hittar den "rätta".
 
Nu ska jag gå å sova!
Vi var nyss nere hos emma & Jerry men de har besök av ett par från sthlm.. killen är polsk, pratar rätt bra svenska, engelska å polska.. å tjejen kan bara polska å engelska.. så jag kände att jag orka inte vara kvar..
Werner skjutsa hem mig å sen åkte han tillbaka.. Jerry å polacken håller på att bygga en surfingbräda så werner blev intresserad att se klart..

imorgon ska vi nog till Mohed en sväng på veteranmarknad å bilutställning.. blir väl jag som får köra dit, werner påbörjade en back öl tidigare ikväll.. å den kommer säkert bli slut inatt..
Jag drack 2 cider å 1 öl av polacken nere hos dem, men jag blev halv lullig å trött bara..
Det har varit för mycket denna vecka!...

Godnatt!!!
Annica
2009-07-20 @ 22:14:10

Det gör vi säkert. Jag vet inte om vi ska dit eller inte. Får väl se hur det blir. Ni då, blir det nyktert eller fest?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0