oj!!

Kanske dags att skriva lite, ör över 1½ vecka sen sist!
Men vi har knappt varit hemma.. har bott i svartbäcken hela veckan..

Helgen i Rättvik var bra å trevlig! men varmt..
På uppsamlingen innan vi börja åka så stod vi mest vid grisplyman å Leas cadillac..
Sen åkte vi tilsammans med cadillacen runt hela siljan.. de i grisplyman försvann fort...
jag körde impalan runt siljan å brände sönder vänster arm å ansiktet eftersom jag hade det i solen i stort sett hela dagen..
När vi kom tillbaka till rättvik så stanna vi till vid bowlingen å vänta på prisutdelningen för Lea fick pris för bästa raggarbil.. Sen åkte vi tillbaka till stugan å åt lite mat.. Senare på kvllen åkte vi några vändor på stzn med Lea i Cadillacen..

Söndagen blev det bara att städa å plocka ihop alla grejer innan hemfärd..
Resten av dagen blev lugn när vi kom hem..

Som sagt hela veckan har vi bott i Svartbäcken å hållt på.. de har kommit rätt långt med nedervåningen nu..
Nästa vecka kanske de kan börja med målning å tapetsering i stor rummet nere.. =)
Får se hur långt de hinner med skorstenen å sånt nu i veckan när Hasse kommer på Onsdag å hjälper dem!

VI åkte hem till lägenheten igår kväll å varit hemma idag.. Werner å Alexander åker ut till Svartbäcken imorrn när de vaknar så får jag åka dit när jag har slutat jobba!
Fast först ska jag hem å hämta lite grejer + ringa lite samtal..

Nä nu måste jag sluta!
Ska åka till Mossne!!

Nilla
2009-07-07 @ 07:31:35
URL: http://fnilla.blogg.se/

Hej

Ja det var som vanligt härligt på big laken...fast vi kom bara till leksand sen vände vi hemåt..tog en jäkla massa bilder under dagen ,kvällen hittade jag inte avtryckan på kameran ha ha..du kanske har fastnat på bild vem vet..gå in på sollentunadoorslammers.se och kika

Frida
2009-07-09 @ 14:05:05
URL: http://teufelin.blogg.se/

Är det också en skräckfilm??

Vet inte om jag hört talas om den...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0