Helgen

förra veckan hände inte så mycket..
Vi bodde i svartbäcken som vanligt..
I fredags färgade jag håret hos mamma..
 

I lördags stack vi ner till Kungsgården utaför Sandviken..
Hem till Danne å grilla med danne, erika, kenny, angelica, Lea å Westblom...
Sen på kvällen hade vi möte med Los Raggos klubben å efter det blev det fest..
High Speed Generation spelade..

Vi höll till i dannes garage som har varit ett slakteri =)

Jag hade roligt, mycket folk man kände men även lite nya bekantskaper..
Jag höll mig till mina cider så jag höll mig lagom full hela kvällen..
Framåt 3-tiden gick vi å lade oss..
Sov till 12-tiden tror ja på söndag morgon..
Jag å werner gick till macken å köpte dricka å macka, innan vi hjälpte Erika att städa undan i garaget!
Framåt 4-tiden kom Lea å Westblom då gick vi ner på Pizzerian å åt..
Sen strax efter det åkte vi hemåt!
Var hemma vid 19-tiden.. Fick då träffa vårt lilla yrväder innan han skulle gå å sova!
Jag å Werner gick nog å lade oss vid 23-tiden..

Mer bilder på BDB
rockabilly babe
2009-07-15 @ 18:55:12
URL: http://raggarsvin.blogg.se/

Tack så mycket!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0