Torsdag... igen!!

Nu har det gått en vecka till sen jag skrev ett vettigt inlägg =)

Alexander skulle ju ha varit på dagis denna vecka, men i måndags ringde hon från Söderala å sa att vi får börja skola in Alex den 9 Feb..
Vi skicka ju ett mejl till kommunen å klaga lite förra veckan för det blir ju minst 6 mil om dagen att åka till bergvik! Å vi räkna ut att det skulle gå på ca 1300:-/månad i dagisavgift å bensinkostnader! SÅ eftersom Alex bara går 15 tim/vecka så hade det gått att lösa med plats här i Söderala! Så nu är jag glad!! nu kan jag gå ner till dagis med honom!

I helgen var vi mest i Mossne.. På söndagen åke werner med pappa till marmaverken å hämta en hästbuss hos Kjell (Linas pappa), De har köpt den. så nu ska syster Jennie göra i ordning den! Har ingen bild på den än!

Tisdags jobba jag 8.30-15.30.. hamna på trappstädning på eftermiddagen.
Onsdag jobba jag 7.00-17.00 hamna på trappstädning då på eftermiddagen oxå! På Nejlikan.. Träffa på Mimmis mamma då, så jag fick tillbaka mina nycklar!
Idag har jag jobbat 8.30-16.30 Idag har det varit mycket! Varit på flera ställen! bla Visab, Scandymet, ExCal, en gata på Skytten m.m...
Imorgon ska jag jobba oxå! Börjar strax före 7 tiden.. slutar nog inte före 14 iaf...
Skönt att jobba oxå! Synd att jag får så ont i ryggen med trappstädningen! Jag har träningsvärk i benen idag oxå! Lite otränad tror ja =) haha!

I helgen blir det nog Tacos kväll hos mamma å pappa... om de inte är sjuka nu då! Ska ringa å prata med mamma snart!
Nä nu ska jag göra nåt annat!!
Lisa
2009-01-29 @ 22:02:13
URL: http://jordgubbslisa.blogg.se/

Härligt att det löste sig med dagisplats till Alexander!! :) Blir ju sjukt långt och dyrt att åka 6mil/dag...

Lina
2009-01-29 @ 23:29:14
URL: http://flasarn.blogg.se/

skönt att det löste sig med dagisplats :)

lina
2009-01-31 @ 11:43:40
URL: http://linahelena.blogspot.com

skönt att ni får dagis i söderala istället.

Missnienna
2009-02-04 @ 10:46:15
URL: http://missnienna.blogg.se/



joanns uppkörning..



jo jag kom på det:D haha




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0