meny

Bli inte fundersam om det är en grå meny ruta till höger!!
Jag lade in den för jag tänkte börja tjäna pengar på bloggen å lägga upp annonser, men sidan jag gick in på så kosta det ju att lägga upp annonser på sin egen sida, vist var det inte mycket det kosta men ändå.
Vet inte om det finns nå såna sidor som är HELT gratis eller om man måste betala en slant ändå!
Så jag försöker komma på nåt annat att lägga upp där nu.. om jag inte flyttar mina länkar dit.. ?? hmm..??

jaja..- får se om jag orkar skriva ett till inlägg om de senaste dagarna..
lina
2009-01-18 @ 11:47:52
URL: http://linahelena.blogspot.com

hej.

jag är medlem i famebloggers då kan man lägga ut annonser och få betalt för alla klick på annonserna.



jag mailade en inbjudan till dig. den kan ha hamnat i skräpposten...

Lynn
2009-01-22 @ 07:21:39
URL: http://elineevelyn.blogg.se/

Hej! double.net är ett affiliateprogram som har reklam som du kan lägga upp:) Jag hittade inte mycket som jag vile ha på min blogg, men du kan ju testa:) Och det tar bara ett dygn innan man blir godkänd :)



Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0