Lördag

Dags att skriva igen kanske..
Har inte blivit mycket gjort i veckan.. har inte orkat!
Men i Onsdags morgon jobba jag 1½ timme iaf.. Sen var vi bara hemma..
Torsdag var vi in till stan på banken å sen handla på Lidl.

Fredag morgon jobba jag igen, fast 3 timmar!
Sen åkte jag hem å myste lite i soffan med sötnosarna!
Efter lunch åkte vi ut till Mossne! Werner höll på med 242an å jag å Alex tittade på när Gittan red!

Jennie med kryckor å Shantie! (Hon ska gå med gipset i 6 veckor till)

Sen blev det kallt så vi gick in å lekte med Jesper istället!
Åkte hemåt vid 17-tiden.. Gav Alex gröt å sen titta på teve.. jag somna en timme!
Sen åt vi kyckling å strips! Gött!
La Alex vid 20-tiden å börja kolla på Lets Dance, men strax efter 21 somna jag på soffan å sov som en stock!
Vakna till några gånger när Werner väsnades för mycket =)

Vid halv 3-tiden vakna jag upp, å vi gick å lade oss i sängen!
Självklart så vakna Alex då.. så Werner gick ut till soffan med han för Werner var inge trött..
Sen gick Alex från soffan å in till sängen fram å tillbaka i ca 1 timme..
Till slut fick han en flaska välling å så kröp han ner bredvid mig å somna!

Sen vid halv 8 vakna han å kröp ner från sängen..
Då klev jag upp för Werner hade somnat på soffan då! Så när Alex var å "slog" på honom så gick han å lade sig!
Jag å alex la oss på golvet på madrassen å kika på teve..
Sen vid 11-tiden fick Werner vakna för då ringde telefonen, det var Jonas!
Gav Alex lunch å sen åkte vi ut till mossne igen!
Jag, Alex å Mamma tog Cooper å Mowglie å gick runt järnvägen! Skönt med promenad!

När vi kom hem sen vid 17-tiden gjorde vi i ordning våfflor! Gött!
Sen blev det tv-tittande.. La Alex vid 20-tiden å sen titta vi på Irene Huss!
Ska snart krypa ner med Werner i soffan innan han ska till stan å köpa snus och mjölk!

Ha det bra!
Kramar
Andreas
2009-01-11 @ 12:40:52
URL: http://blacklabel.blogg.se/

Sv:

Haha tackar..

Den var rolig att spela in iaf :D

lina
2009-01-12 @ 18:04:18
URL: http://linahelena.blogspot.com

en röd gammal audi som mamma kör i nu...

Annelie
2009-01-12 @ 18:08:34
URL: http://dlx.blogg.se/

Ja det är lite jobbigt. Var tvungen att avreagera mig och då blev det i bloggen. =)

Jag tror detinte finns så mycket jobb någon annanstans heller faktiskt. =/ Tjatigt!

Hon ska börja i Vågbro den 19:e, två dagar efter ettårsdagen. =) Ska bli intressant och se hur hon reagerar på det. =P

Kram

Lynn
2009-01-12 @ 18:12:55
URL: http://elineeveyn.blogg.se/

Haha, vad är oddsen för att du ska slumpas fram via mertrafik? :P



Kram

Lynn

lina
2009-01-12 @ 18:15:25
URL: http://linahelena.blogspot.com

skit tjatigt, särskilt när dom inte kommer ihåg vad dom har sagt. han vet att jag vill prata mer nu när vi är nyktra. just för att få ett riktigt avslut på bråket liksom men då vägrar han vara hemma.. så fort jag börjar prata om det så bara . men du jag måste dra jag. jag har lovat en kompis att meka med hans xbox. så irriterande så man kan bli galen.

Linda med familj <3
2009-01-12 @ 18:48:50
URL: http://babymyz.blogg.se/

åhh tack så mycket :)

Har saknat att läsa här med




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0