Lördag igen..

Nu är det en vecka sen jag skrev nåt om vår vardag!

I söndags skulle vi på kalas för Jesper men fick sms av syster att mamma hade fått magsjuka!
Så då åkte vi ut till Svartbäcken istället! Där var dem febrig å fökylda, men vi blev kvar där en stund..
Werner hjälpte Jonas med att få igång bilen..
Jag å Alex var inne med Yvonne å Ove.. Eller Ove låg mest i sängen å titta på teve..
Cooper fick sitta i hundgården med Tanya hela tiden vi var där.. Så de lär känna varann =)

Vid 14-tiden skulle Yvonne ner på affärn så då klädde jag på Alex å gick ut..
Alex körde spark en bra stund, till slut stoppa jag ner han i vagnen å gick en sväng, han tvärsomna!!
Han sov nog över 1 timme i vagnen..
Vi fick mat oxå, renkött å ris å wokgrönsaker! Gött!
Framåt 16-tiden gjorde vi oss i ordning för att åka hem.. för då gav de upp med bilen, Jonas ska göra i ordning den andra bilen istället..
Då var Cooper helt slut, han hade försökt rida på Tanya hela tiden men hon bara vägrade! haha..

På vägen hem svängde vi in till Link å Madde å hälsa på!
Alex är iaf inte blyg av sig.. han knalla rakt in i vardagsrummet till Sonny (22), Sebastian(21) å savanna(8?) å ställde sig å skratta åt dem! tok unge!!
När vi skulle åka därifrån å kommer ut till bilen så har Cooper knöla ner sig i Alexanders vagn bak i bilen! Stackarn frös!!
När vi kom hem blev inte mycket gjort.. titta på teve å myste bara!

På måndag blev inte mycket gjort heller! Var nog bara hemma..

På tisdag jobbade jag först 9-13 å sen 18-19.30.. Annica var på kurs i Sundsvall å blir borta 3 dagar!

Onsdag skulle vi ha skolat in Alex på dagis men när jag var upp med han vid 3-tiden på natten så hade han 38,4 grader!! Då hade han feber! Så på morgon ringde jag dagis å sa att vi inte kunde komma å skulle komma på Måndag istället..
sen åkte jag å jobba 9-13 istället! Blev inte mer gjort onsdag, på kvällen var jag hängig, frös å svettades..

men på torsdag klev jag upp å jobba 6.30-12.30.. Hade ont i hela kroppen å ont i huvve hela dagen..
Sen åkte jag hem å umgicks med grabbarna bara!

Fredag jobba jag igen, 6.30-9.30.. Sen hem å vila lite..
Vid 15-tiden kom Mattias Lundh (Alex gudfar) å hälsa på! alexander fick 2 st Dragster bilar =)
Han blev nog kvar 1½ timme..
Sen vid 19-tiden gjorde jag i ordning Strips å köttbitar med Beasås! Gött!
Vi tittade på Lets Dance medan vi åt! Det var ju ingen stor förlust med att Linda åkte ut!
Sen blev det tv-tittande å sova på soffan för min del! Werner satt sig å pinstripa en glas skiva..
(lite dålig bild, werner som tog den)


Idag Lördag har det inte blivit många knop! Vi har tittat på teve, spelat tv-spel, försökt roa Alexander..
Samtidigt som jag har fått sprungit på toa å snyta mig! Hatar att vara förkyld!
Idag åt vi strips å kyckling!
Har lagt in Alex för ca 1 timme.. han somna i min famn först så han har sovit på soffan i 1½ timme först..
Får se om han tänker vakna tidigt imorgon! Usha!
Werner ligger oxå å sover på soffan just nu! Det har han nog gjort sen 19-tiden..
Funderar på att hoppa på han snart =)

Nä nu orkar jag inte skriva mer! Blev långt iaf!
Ha det bra! å Godnatt!
Babymyz med Familj
2009-01-18 @ 13:48:49
URL: http://babymyz.blogg.se/

Nopp jag dubbelkollade på nätet och med vår eddie expert.

Babymyz med Familj
2009-01-18 @ 18:09:04
URL: http://babymyz.blogg.se/

Ja jag hittade infon på wikipedia.

Babymyz med Familj
2009-01-18 @ 18:34:51
URL: http://babymyz.blogg.se/

Jo jag vet, de e blogg.se som krånglar så jag har lagt ner det för tillfället.

Men tack för att du sa till.



Jodå jag överlever nog.

Kram

jane
2009-01-19 @ 07:56:02
URL: http://sladdertackan1.blogg.se/

hejjj cool blogg du har!!!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0