safari

jaha då var det dags igen..
Jag har jobbat för fullt hela veckan.. 
Börjat vid 7-tiden varje morgon! Så det har inte blivit mycket gjort! 
Alexander var hemma från dagis mån å tis p.g.a. förkylning..
men igår var han dit å då åt han där! fröknarna var förvånad för att han drack så mycket! han hade druckit 3 glas vatten å 2 glas mjölk! :)
Sen idag så både åt å sov han där! Det hade gått jättebra! Inga problem där inte!! Han hade somnat på en gång! 
Vi ska köra inskolning även nästa vecka eftersom han var hemma några dagar! 

Igår kväll fick vi även Blazern såld! Så nu ska Werner iväg å reg bes 53an i morgon! Hoppas det går bra! Men med vår otur så kommer det väl att krångla!! Men jag hoppas det kommer gå bra! Eftersom vi får hjälp av Cosmos med lill-bärgarn för att få upp bilen å de skulle ha runt 1000:- för det.. 

Har nyss laddat ner en ny webbläsare, Safari! Lite ovant men jag kommer låta Internet Explorer ligga kvar som första val, annars blir nog Werner tokig på mig! =)
Safari är mycket snabbare än explorer märke jag! Har nyss suttit å lyssnat på lite Ultima Thule på Youtube! 
Var längesen man lyssna på dem! För några år sedan lyssna man i stort sett bara på Thule, Hel, Meduza å liknande..

Idag när vi åkte hem från Mossne så hörde jag att Cooper höll på med något bak i bilen, å när jag vänder mig om så ser jag att han ligger å tuggar sönder kopplet!! Tror jag blev lite less då! Köpte nytt koppel för exakt 2 veckor sen för ca 150:-... 
Så nu har jag inget koppel..igen!! Får använda Flexikopplet när jag ska ut med han om en stund å jag gillar inte det! 
Får se om jag åker in på Maja & Pluto imorgon å kollar om de har nå koppel kvar i Realådan.. tänker inte köpa ett nytt läder koppel för 150-200:- !!! Så då får det bli ett "bränna-fingrarna-koppel" istället! 
Hoppas Frida jobbar imorgon isf så man får prata lite med henne igen! 

Nä nu håller Werner på att göra popcorn! Så nu ska jag slita mig härifrån! 
Ha det bra! 
Kramar

Anonym
2009-02-20 @ 02:23:09

Alla som ser det här borde kolla in den här tjejens blogg, hon är galen, använder sprutor, är alkoliserad och ska göra plastikoperationer för pengar som hon får från sin familj, hon är helt sjuk.



Här är hennes blogg: http://youpushedmeaway.blogg.se

Frida
2009-02-20 @ 05:15:21
URL: http://teufelin.blogg.se/

Ahh! Vad tjatigt!!! :( Åkte på magsjuka jag...är lite bättre nu men kan ej sova så jag blir tyvärr hemma imöra...:( På lör ska jag väl jobba antar jag.

Kram

Frida
2009-02-20 @ 09:25:31
URL: http://teufelin.blogg.se/

Åker nog till jobbet idag ändå...senare

Känner mej bättre...

Anonym
2009-02-20 @ 12:28:58

Ett tips

Ha inte kopplet i kofferten med hunden kanske??




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0