gnarp

Har inte haft tid att skriva så mycket! Jag har jobbat för fullt!! Å när jag har kommit hem så har jag umgåtts med Alexander.. Sen när han har somnat så har jag oxå somnat, fast på soffan! Så Werner tycker jag är tråkig på kvällarna =)
De 3 senaste dagarna har jag varit på lägenhets städning.. å det är jobbigt!

I torsdags när jag kom hem från jobbet så åkte vi ut till Svartbäcken, Svärmor var på väg till Förlossningen i Gävle för Emma å Jerry var där! Så vi blev hundvakt för hon har en hund hemma som skulle ha valpar!

Vid 22-tiden åkte vi hem för då kom svärfar å Jonas hem från sthlm..
sen mötte vi svärmor i dörren så vi hann se lite kort iaf..

Idag när vi vakna så åkte vi till Gnarp på veteranmarknad.. men det tog en kvart att gå igenom det 2 gånger.. å så var det så trångt å mycket med folk!
Men Werner hitta en luftrenare till 53:an iaf..
När vi kom hem så titta vi på teve å greja lite...
Sen bestämde vi oss för att åka ut till Svartbäcken! Så man fick se lille Aaron! Sen hade Wilma fått 4 valpar på fredagen!
  
Inte kommer jag ihåg att Alexander var så där liten =) å ändå vägde alex mindre än Aaron..
Jag hade Aaron i famnen en sväng.. man blev lite sugen på att skaffa en till bebis!
Alex är ju ingen bebis längre =(
Men det känns dumt att bli gravid nu när man har jobb på gång,
sen vill jag ha kul denna sommar!!
Om det nu går.. Man blir ju aldrig medbjuden på nåt roligt längre =(  ..
Jag vill festa å ha kul med vänner!
Saknar tiden före graviditeten.. men jag skulle aldrig byta bort mitt liv nu heller..
Mina pojkar är det bästa som har hänt mig! =)

Nyss har man kikat på Melodifestivalen.. tycker det bara blir sämre å sämre låtar för varje år..
Får väl se hur finalen slutar! Om det blir nån rätt bra låt som blir skickat till ESC!

Nu har Werner somnat på soffan.. hmm.. undrar om man skulle hoppa på han lite.. hihih..

Imorgon ska vi ut till Mossne en sväng! Får se om jag hinner skriva nåt imorgon kväll!
ha det bra!
Frida
2009-03-02 @ 08:06:27
URL: http://teufelin.blogg.se/

Ljusparty hemma hos min mor å far imöra kl 19.00 om du är intresserad, skulle igentligen vara hos mig men det är större hemma hos dem.

Linda med familj
2009-03-02 @ 12:43:40
URL: http://babymyz.blogg.se/

tack så mycket.

Skriver enbart i min privata numera




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0