Dags igen..

Blir några dagar mellan inlägget.

I torsdags jobba jag 7-16.. precis som jag trodde.. Sista timmen var jag med Erik på lilla Nejlikan och Lönnen å städa trappor!

Sen när jag kom hem så var Josefine här! Hon hade haft tråkigt hemma så hon kom hit å gjorde Werner sällskap å drack kaffe! När ajg kom hem så bytte jag om å sen åkte vi till stan för Werner skulle handla ett bil batteri eftersom det inte är nån ström i amazonen nån gång! Så då var vi in på Granngården å hitta ett billigt! Sen åkte vi till Lidl å handla lite, för vi skulle göra pizza sen på kvällen! När vi kom hem börja Werner med pizzan å jag plocka ur påsarna medan Alexander busade med Josefine =) Alexander gillade josefine mycket =) Han busa å flörta med henne =)

Vid 23-tiden skjutsa Werner hem josefine så hon slapp gå i mörkret!

På Fredagen jobba jag 7-15.. 
Efter jobbet var jag in på Maja & Pluto å prata lite med Frida å köpte nytt koppel för Cooper bet sönder det andra!

När jag åkte hem å svängde av Bollnäs vägen in mot Söderala/Ljusne så började bilen gå konstigt! Helt plötsligt dör den å det går inte att starta den.. så det var då bara att slå på varningsblinkersen å sen ringde jag å hörde vart mamma & pappa var.. då hade de precis kommit till E-center så de gick tillbaka till bilen å kom! Pappa fick inte igång den heller, så pappa släppte av mig å mamma hemma hos oss å sen ta med sig Werner å bogsera hem bilen till garaget! Sen kom de tillbaka å starta upp amazonen eftersom batteriet vi köpte inte var laddat så starta den fortfarande inte.. Så då åkte vi ut till garaget medan mamma å pappa fick åka å handla färdigt..
Werner höll på en stund med bilen å sen kom han in å hade hittat felet!
Jag hade soppa torsk!!!! *skäms* Tankmätaren funkar ju inte på bilen så jag får sitta å köra efter trippmätaren.. så om jag tankar 25 L så kan jag åka runt 22-23 mil för bilen drar ungefär 1 L/mil men den hade visst dragit lite mer nu när jag har kört i stan å det har varit kallt!
Så när mamma å pappa kom hem fick jag ta pappas bil, Den lilla micran å åka å köpa bensin..

På lördagen var vi först in till stan å werner köpte en låda öl på systemet!
Sen åkte vi ut till garaget så Werner fick hålla på med chevan.. Vi blev ute i Mossne i stort sett hela dagen..
Sen på kvällen satt vi hemma å titta på melodifestivalen å drack några öl!
Men vid halv 2 tiden på natten gick jag å lade mig i badkaret.. Var så förkyld så jag har en badolja med eucalyptus som är bra att bada i då! Vi gick nog inte å lade oss förrän vid 4-tiden.. fastna i en film på teven =)

På söndag var vi oxå till Mossne å garaget! Blev där hela dagen oxå..
på kvällen blev det bara tv-tittande å lite mys..

Igår börja vi skola in Alexander på dagis..igen, fast i Söderala denna gång, så nu har vi gång avstånd!
När vi kom dit klädde jag av Alex å satt ner han å på en sekund var han borta.. då hade han sprungit in i lekrummet å lekte med de andra.. Vi var där ca 1½ timme.. Sen åkte vi till stan å jag var in till resurscentrum för att skriva det där pappret igen om vad man har sökt för jobb blablabla.... Sen åkte vi upp skroten en sväng..
När vi kom hem tog Werner amazonen å åkte en sväng för att ladda batteriet men det är nåt som drar ut det! Vet inte vad!!
På kvällen blev det tv som vanligt..

Idag har vi oxå varit på dagis 1½ timme.. Sen åkte vi till stan för Werner skulle kika på en volvo..det var nån som hade hört av sig på blazern, men ville byta.. Men jag tror inte det var nåt att ha, isf ska Werner ha pengar i mellan oxå!
Werner har blivit ned mailad på bilen men bara byte med bilar som inte han vill ha!
Nu ikväll har jag varit å jobbat 1½ timme.. Nyss skicka jag ett mail till chefen med mina tider.. så förhoppningsvis får vi lön på fredag! Om han nu får in alla pengar från leverantörer å sånt..

Idag har syster varit till hudiksvalls sjukhus å fått tagit bort gipset! Men hon ska få gå på Rehab för det var nåt med att ledbandet har blivit kort när hon inte har kunnat röra foten! Så hon får fortsätta gå med kryckorna =)

Imorgon ska alex på dagis oxå! Ska nog gå ifrån en stund imorgon! Det kommer nog att gå bra, han kommer knappt märka att vi är borta! Sen får vi se vad vi hittar på efter det!

Nä nu ska jag nog krypa ner i soffan innan jag ska ut i kylan igen med hunden! Usha! Tycker inte om kyla!

♥Babymyz med Familj♥
2009-02-11 @ 20:57:13
URL: http://babymyz.blogg.se/

Ja visst blir de :)

Ja jag skickar ett mail.

Yvette
2009-02-11 @ 21:14:30
URL: http://knasigaideer.blogg.se/

Tack så mycket :). Ja . jag har haft en bra dag idag kramis.

♥Babymyz med Familj♥
2009-02-11 @ 21:26:28
URL: http://babymyz.blogg.se/

Du har blivit utmanad :)

♥Babymyz med Familj♥
2009-02-11 @ 21:40:21
URL: http://babymyz.blogg.se/

Tack så mycket vännen :)

Är mega lycklig.

Krams

Anonym
2009-02-11 @ 22:48:42
URL: http://mellakaramell.wordpress.com

Hej!

Vilken kul blogg och fin design!!

Kolla gärna in min blogg o tävla !! Handla barnrpylar och få pengarna tillbax!! Ha en go vecka=)

Linda=)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0