Måndag

men se 2 dar i rad =)
Igår kväll titta vi på Wallander -skytten.. alla wallander filmer är bra! Vi har de flesta!
På jobbet gick det bra idag! Var klar vid 13-tiden..
När jag kom hem så klädda vi på oss å gick ut..
Werner ploga av vägen å jag å alex skotta fram vedkapen å vedhögen..
Sen slängde jag fram några "pinnar" till vedkapen..
Så werner kunde såga upp lite ved! Det var helt tomt inne i pannrummet...
Så jag bar in all ved med lite hjälp av Alexander..
Efter ett tag gick werner in med Alexander..
När jag kom in hade de gjort varm Oboy å skinkmacka!
Till middag gjorde jag stuvade makaroner med köttfärs å champinjoner..
Sen har jag sprungit ut å in flera gånger idag..
Bud har blivit bättre på att säga till när han ska ut..
Just precis kom Werner å Jeery in genom dörren nere hörde ja..
Werner har hjälpt Jerry att tapetsera ove å yvonnes sovrum..
Snart kanske vi får sova i vår egen säng =)=)
Jag sitter med ett ont pekfinger..
Nu när det är sån kyla å man håller på med vatten hela dagarna så blir mina händer så torra å spricker..
Så jag har ett stort sår på pekfingret just där fingertoppen böjer sig.. AJ!!!
----------------------------------
Bara så ni vet så gör jag faktiskt mellan rum mellan texterna men jag använder Google Chrome som webbläsare å då blir det inga mellanrum..
Nä om man skulle gå ner å hålla grabbarna sällskap tills man går å lägger sig..
Slänger upp lite bilder här..Resten finns på BDB
Maddiz
2009-12-21 @ 22:11:03
URL: http://raggarmaddiz.blogg.se/

Tack för kommentaren på bilderna:) Fina bilder hade du med:) Ja, man får kanske förberedda ett år i förväg tror jag. Tycker de är synd att de är så dålig uppslutning på hemma fester nu. Kram

tessan
2009-12-31 @ 20:58:20
URL: http://tewssans.blogg.se/

Söt wowä :D

tessan
2010-01-09 @ 14:24:44
URL: http://tewssans.blogg.se/

Va heter valpen? :)

Anonym
2010-01-10 @ 18:53:43

gud vilka fina schäfrar ler

Anonym
2010-01-12 @ 18:54:34

jo det va jag. så att mitt namn kom inte med. oki den lille såg ut som en schäfer ler. men

schäfern likna min tik som ung ler.

raggarslusken
2010-01-12 @ 18:54:46

jo det va jag. så att mitt namn kom inte med. oki den lille såg ut som en schäfer ler. men

schäfern likna min tik som ung ler.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0