Fredag

Idag jobbade jag mellan 6.30-10.30..
Korta dagar på fredagar..
När jag kom hem så åt vi lite macka..
Å så fick vi besök av Jonas å Krille.. Bengt var även hit en sväng..
Sen gick vi ut å börja rensa på gräsmattan..
Fick undan hela bräd högen, flytta iväg ute möblerna till utanför pannrummet.. rensat upp skräp, flyttat skräp som ska på soptippen, bärt in mer ved m.m.... Vi har varit duktiga idag..
Vid 16-tiden gick vi in å börja göra Tacos.. gött! Werner hamna i matkoma å somna så jag å alex gick ner till svärföräldrarna..
emma å jerry hade kommit hem oxå..
Sen kom även Bengt med ungarna..
Bengt prova på mig om han kom ihåg hur man fläta hår =) Det gick bra för han så mitt hår är nu flätat..
efter en stund så följde emma å jerry med upp till oss..
emma, jag, aaron å alex titta på idol, alex tvärsomna i soffan så det var bara att flytta in han i sängen..
Aaron vakna efter en stund, så emma åkte hem med Aaron efter idol var klart...
Så nu sitter Werner å Jerry å super i baren..
Även fibben kom nu hörde ja.. men han dricker inte för då kommer inte han hem =)
Just nu sitter jag med en grogg.. var ett tag sen man drack det..
sist var nog på Bollnäs Summer Meet..
Imorgon ska vi fortsätta rensa på gården..
Jerry vill kidnappa werner med till vikasundet men tror inte det kommer att lyckas..
Nästa helg den 19:e (lördag) har vi planerat en glöggfest!
Men jag hoppas fler folk vill komma.. för just nu ser det lite dött ut...
annars får man väl ta det som det blir å ta nån större fest till våren..
Nä om man skulle dricka upp groggen å snart gå å sova...
Det skulle behövas!
Zzzz....................
Maddiz
2009-12-12 @ 13:12:01
URL: http://raggarmaddiz.blogg.se/

Ja, och definitivt om dom inte är ens egna så dom kommer och säger att du är inte min mamma så jag behöver inte göra som du säger. Då kan jag bli tokig.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0