Söndag

Gårdagen blev lugn som jag trodde..
Slapp laga mat oxå för svärmor kom upp med rostbiff å potatissallad som de inte orkade..
Sen på kvällen gjorde jag i ordning smulpaj med rabarber.. gött!
Sen tog vi med oss det ner till svärföräldrarna.. Nästan hela pajen blev uppäten..
De har börjat få köket klart för att kunna vara där inne nu..
Så snart kan svärmor börja tömma köksskåpen i detta hus å ta ner sakerna..

framåt 20-tiden gick vi å lade alex..
Förresten, han har fått ett eget rum nu.. Är så skönt att slippa ha han i vårat sovrum nu..
Men visst får jag gå upp ngåra gånger på nätterna för då ropar han.. men det är bara att ge han vattenflaskan så somnar han om.. å om det inte funkar så slår man bara igång teven eller dvd åt han..

Sen på kvällen gick jag å werner ut å duscha å sen myste vi framför teven.. Har blivit för lite sånt de senaste veckorna..
Framåt midnatt gick vi å lade oss för då var vi så trött..

Sen vid kl 9 i morse ropade Alexander å då hade han skitit så då var det bara att byta blöja å klä på han..
Sen åt vi frukost, kollade på teve en stund..
Sen vid 10-tiden väckte vi Werner..

Just nu sitter alex å werner å tittar på barnprogram.. det är ju så dåligt väder ute!
Alex ska snart sova middag å då tänkte jag försöka hitta på nåt att göra..
Idag blir det oxå ganska lugnt..
Ska ner på affären en sväng sen.. Måste handla lite småsaker..
Längtar tills vi får pengar så vi kan åka å storhandla..

Nä nu ska jag kolla färdigt på datorn..
Ha det bra!
♥Linda med familj och Lillan i magen♥
2009-08-17 @ 11:44:05
URL: http://babymyz.blogg.se/

Jo jag har fått rätt på den, men jag har bestämt mig för att behålla den för mig själv, då jag inte vet vem det är som läker ut vad där står.



Allt bra med dig annars?

♥Linda med familj och Lillan i magen♥
2009-08-18 @ 16:24:59
URL: http://babymyz.blogg.se/

Åhh vad spännande med hus, vi håller på att renovera vårt för fullt så jo det tar ett tag innan man är i ordning.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0