förra veckan

Slänger ihop ett inlägg om förra veckan..

Förra veckan jobba jag som vanligt! Förutom på torsdagen för då fick jag följa med Erik till Hudik å städa baracker efter nya E4an.. Vi åkte kl 9 från söderhamn å var tillbaka kl 14, då städade vi 21 baracker å 2 kontor som låg utspritt..

Sen hände det inte så mycket förra veckan..
En dag var vi ut med Alexander så han fick åka motorcykel ute å även leka i lekparken.


På lördagen var vi ut till mossne på dagen!
Werner flytta ut Cheva -53an så den blev lätt att komma åt!
Pappa plocka fram garage grillen å så grilla vi korv!


Mamma färgade mitt hår oxå, blev champagne färgad med ljusblonda slingor!
Sen på kvällen åkte jag & Syster till Bollnäs till Raggarklubben på rock!
Man träffa på några man kände iaf.. Träffade även Viola, det var ett bra tag sen jag träffa henne, säkert 2 år sen..
Det var Wackos å John Lindberg som spelade.. JLT hade Little Carin som gästsångare.

Nyfärgad å klar!       Wackos                               

JLT                                   Little Carin

På söndagen åkte vi först ut till Svartbäcken för att titta vad de gjorde å tvätta av impalan!
de hade börjat med taket på gammelkåken! Så till helgen ska vi dit å hjälpa dem!
Sen åkte vi till Bengt å Linda på kalas för Anna fyllde 5 år!
Efter det åkte vi till bollnäs för att gå på bilutställningen å titta! Fanns mycket fint!
På vägen hem svängde vi in till Ove & Erika en sväng!
resten av kvällen blev lugn!

Gammelkåken                 Vårt blivande hus           

Valparna                          tvättning av impalan




Nu får det räcka för denna gång!
Bilderna är bara ett urval, finns mer på BDB.
tänkte skriva ett till inlägg men hinner inte göra det nu för jag ska iväg å jobba!
Ha det bra!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0