påsken över..

Så nu är påsken över för detta år..

I fredags när werner hade vaknat så gjorde vi oss i ordning för att åka å handla..
Vi pantade alla backar och alla flaskor. Sen handla vi till grillningen..
Sen innan vi åkte ut till Mossne så svängde vi förbi hemma så jag fick springa upp å hämta Cooper å Alkoholen.
Jag tog öllådan i ena näven å cooper å påsen med likören i den andra. Men när jag kom ut på loftgången så stod en gubbe ute längre bort så cooper börja dra så jag tappar flaskan med likören!!!! FAN!!!
var inte kul att se 250:- i backen.. Å vad det börja lukta på loftgången då!! grannarna lär ha undrat sen vad som hade hänt!
Så Werner blev inte så glad å inte jag heller för den delen! Så då fick jag vara nykter å mamma fick inte smaka nå likör 43& mjölk! =(
Efter vi hade grillat å ätit så blev vi alla så mätta så vi satt oss i soffan å glodde på teve, Werner somnade sittande en stund! Sen lade han sig ner! Efter 2 timmar väckte jag han, då fick han inte sova mer!
framåt 23-tiden kom Peter å Jessica (Peter är nån barndomskamrat till pappa, som träffa en tjej å flytta till Sveg för ca 5 år sen). Men Peters mamma bor i närheten så de skulle sova där! framåt 2-tiden åkte vi hem för då vakna alexander till! (Fick reda på sen att peter å jessica var kvar ändå till 5-tiden.)



På lördagen när vi vaknade så fick alexander ett påskägg bredvid sängen!
Han fick en traktor med lite godisar i den, sen hade han choklad i hela sängen!


Sen åkte vi ut till Svartbäcken. Vi var ute först en stund å Alex byggde koja =) (med hjälp av werner, emma å farfar).
Sen fick Alex även ett påskägg där oxå! Så han satt å kladda godis i köket en bra stund!
Blev även grillning hos dem. Gott med grillat!



Alex hälsa på valparna oxå! Å sen blev nog alex lite avundsjuk för Aaron låg på bordet å då skulle han oxå ligga där! =)
Gounge!



Sen när vi åkte därifrån så svängde vi in till Mia & Elis för de hade 30-årsfest för Elis fyllde i Februari!
Var några kända där. Synd att vi hade Alex med oss, för vi blev inte kvar där så länge!
Hörde att de hade hållt på festat in på morgon sidan. =)
Men får hoppas på att det blir mer fester!

Danne Sjudin              Elis å Werner(nykter)    Alex hitta dinosaurer

På söndagen tog jag Alex å Cooper å gick ut å gick! För werner låg bara å sov!!!
Resten av dagen blev inte mycket gjort..
På kvällen var jag till stan en sväng å hämta ut ett paket på OKQ8, systers balklänning hade kommit!
Sen tanka jag å sen åkte in på Coop å handla dricka, chips å godis! pratade även lite med Sandra olhem!
Så när jag kom tillbaka hem åt vi en massa onyttigheter å kolla på filmen Angel.
Men sen på natten var inte min mage nå bra, den var som en sten å jag kunde inte sova!

Idag klev Werner upp vid 8-tiden å tog då Alex så jag fick sova en timme till, tack sötnos!
Sen framåt lunch klädde jag på alex å packa ut han å hunden i bilen, för då åkte vi ut till Mossne.
werner orka inte följa med så då fick han vara hemma!!
Alex fick ännu mer godisägg med godis! Vi blev där några timmar å sen åkte vi hem vid 16-tiden.
Då när vi kom hem hade werner börjat med maten så vi åt å sen kolla på teve..
Sen fick Alex bada å sen gå å lägga sig. men han ville inte somna så till slut gick werner å lade sig oxå!!!
Jahapp! Då blev man sittande själv! *suck*

Nä nu blev det en väldigt långt inlägg med bilder! Jag hoppas ni orka läsa allt!
Ha det bra!
Frida
2009-04-15 @ 08:42:05
URL: http://teufelin.blogg.se/

Tur att man inte är ensam om att vara honom ;)

Var ni till Lilltjära?

Åkää
2009-04-20 @ 11:20:46
URL: http://teufelin.blogg.se/

Det är tört i bloggen nu :) längesen du skrev! hehe

Var ni till klubba i helgen??

♥Flodhästen och Jag♥
2009-04-20 @ 21:40:58
URL: http://babymyz.blogg.se/

Tack så mycket, det hoppas jag med.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0