Mest jobb!

Har jobbat som vanligt..
I onsdags hade chefen möte med oss! Han hade med sig 2 st familjepizzor vi fick dela på!
Sen fick vi reda på att vi inte fick det nya stora stället, Söderhamn Nära. Det var Samhall som tog det! *suck*
Vi har ju haft både energi å värmeverket i över 1 år nu.. men eftersom de har byggt ut Energiverket å slagit ihop flera företag till ett, alltså söderhamn nära, så fick städfirmor skicka in nya offerter å självklart tar de ju de som är billigast, alltså samhall!
Så nu kommer Sussi som jobbar deltid att få sluta, å jag kommer inte att få nå mer timmar som det ser ut nu! Suck..
Men tydligen ska de 2 praktikanter vi har haft hos oss, få bli kvar.. å vad jag fatta så skulle de få vara på heltid! Men jag då? jag har ju varit där längre än dem!! Annica (den andra tjejen som jobbar heltid) tyckte det verka konstigt! Hon vill hellre ha mig på heltid än Siv, dels för att jag har körkort (siv har det oxå men hon har inte kört på flera år) å sen går annica mer ihop med mig än Siv =), å jag trivs bättre med annica än siv!
Men men får se vad chefen bestämmer, hoppas han ändrar sig iaf så jag får lite mer timmar!
Igår var jag å Annica å städa trappor i Söderala, Marma å mohed! Sen skjutsa jag hem Annica till Sandarne för hon fick sluta tidigt!
Nu blev det mycket jobb som sagt...
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Varje dag denna vecka efter jag har kommit hem å vi har hämtat Alexander på dagis så har vi varit ut till garaget å werner har hållt på med chevan.. Måste ju få den klar utifall det dyker upp nån besiktningstid..
Är inte så mycket kvar på den nu.. Hoppas vi får tag på en bes.tid nästa vecka! Så vi kan åka den nästa lördag, till Trönö!
Får se om Jonas vill köra åt oss då eller om han ska köra åt nån annan!
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Idag vakna Alexander vid 6-tiden.. *suck* Å inte somna han om efter en flaska välling heller..
Så vi låg i sängen å myste å titta på teve till kl var strax före 8..
Då klev vi upp å åt frukost, äggmacka och fil med banan!
Nu tittar alexander på barnprogram å jag sitter här.. ska snart väcka Werner för vi ska ut till Svartbäcken å hjälpa dem med taket på gammelkåken. Blir nog kanske ut dit imorgon oxå! Beror på hur mycket vi hinner med idag!

Nä nu orkar jag inte skriva mer! =)
Lisa
2009-04-25 @ 10:28:31
URL: http://jordgubbslisa.blogg.se/

Hoppas vi ses i Trönö då!! :)

MIkkiz
2009-04-25 @ 17:02:17
URL: http://sandramikaelahansson.blogspot.com

Om det krisar kanske jag kan köra..:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0