Medskogssjön...

I torsdag blev det att jag å Alex åkte till Rengsjö å hälsa på Tessan å William!
Blev nog hos dem i 3 timmar! De lekte å åt mat, sen gick vi en sväng å sen lekte de ute innan vi åkte hemåt!
Då somna Alex så jag åkte lite ute i Flor, försökte leta en badplats.. trodde aldrig vägen skulle ta slut men efter ett tag så kom jag fram! Tittade lite å sen åkte vi tillbaka!
På vägen hem svängde jag in till Montörsbacken å prata med Werner, han var själv på jobbet! Å Han hade tagit med sig Cooper dit när han vara hem på lunchen! så Cooper var inte lika vit längre! han var mer svart! Så på kvällen blev det badning för honom!

Fredag morgon åkte jag å alex ut till mossne, skulle gå igenom lite lådor med kläder åt alex..
sen skulle mamma hämta Jennie i stan vid 10 å sen handla!
Innan vi skulle åka så kom Jesper in å grina! D hade han varit å klättrat på grinden till hundgården å ramlat ner å slagit ryggen i stål stolpen.. men det synes inget på han å han gick ju! så vi åkte..
Jag å Alex åkte till e-center å vänta på att de skulle komma dit men då fick jag sms av Jennie, som skrev att de hade åkt in på Jouren så att läkaren fick kolla igenom Jesper! Läkaren sa bara att han skulle ta det lugnt å vila!
När de kom till e-center så hade jag varit in å handlat en gång men kom på att jag hade glömt lite grejer! så jag följde med dem in igen! Sen när Werner sluta jobba så hämta vi släpvagnen i Mossne å åkte ut till Svartbäcken.. Werner lasta släpet å jag å alex var inne med yvonne! Fick fläskpannkakor där! gött! Vid 19-tiden åkte vi hemåt!

Lördag klev vi upp vid 5-tiden! åkte till Svartbäcken för att hämta släpvagnen å lämnade av Alexander!
Strax före 7-tiden var vi framme i Medskogssjön! Dan hade precis kommit dit före oss! Men vi fick vänta ute för han som hade hand om det låg å sov fortfarande! Till slut kom han å släppte in oss!
Vi lyckades hitta en plats mellan några träd som vi fick stå vid! Plockade upp alla grejer och Det var en jävla massor mygg där vi satt! Vi fick inte mycket sålt denna helg! Inte ens min jacka! =)

Nån som vill köpa? Storlek L och pris 250:-


Vid 14-tiden börja vi plocka ihop! När vi kom till Svartbäcken så sov Alexander!
Vi fick Köttfärslimpa å ris där! gött!
Sen blev det ut till Mossne med släpvagnen å lämna alex där!
För vi skulle iväg på fest hos Peter & Viktoria på kvällen!
Hem å duscha å gjorde oss i ordning!
VId 19-tiden kom Möller å hans far å hämta oss!
Blev en massa SingStar.. jag sjöng Boten Anna till slut! först våga jag inte..
Men efter lite alkohol så går allt bra.. iaf nästan allt!
Gick inge bra för mig att stå på ett ben å sätta på mig skorna när vi skulle åka hem iaf =)
Jag föll rakt ner i skostället så jag har blåmärken på armen å magen..Rejäla blåmärken!
Vi fick skjuts hem av Nilsson.. å han har en 142:a.. så när jag skulle trassla mig ut ur baksätet så fastna jag med foten o bältet å ramlar ur bilen å skrapar upp knät! Aj!
Såg nog väldigt roligt ut! hahahaha....
Sen sov vi runt 10 timmar..

Söndag klev vi upp vid halv 1.. skönt att sova.. Å inge illamående bara lite mörbultad! =)
Åt lite frukost å sen åkte vi ut till Mossne. där höll de på att hämta en massa tråd å pinnar från en hästhage! Werner hjälpte dem å jag stod vid vägen med Alexander!
Sen senare på eftermiddagen åkte jag å mamma å handla lite grjer för vi skulle göra tacos på kvällen! Gött!
Var väl hemma sen vid 20-tiden! Blev tidig kväller då!

Måndag blev inte mycket gjort.. Alexander var jätteförkyld! han sov nästan hela dagen!
När werner kom hem efter jobbet åt vi några mackor för vi skulle beställa pizza senare! Men werner å alexander somna i soffan å sen orka inte han ringa eller hämta nå pizza! så då blev det inge mat för oss!

Trodde alexander skulle sova dåligt i natt eftersom han hade sovit så mycket men han sov nästan hela natten!
Klev upp vid 8-tiden å bytte bajsblöja sen gick vi å lade oss igen en stund!
Tror jag ska g å lägga mig en stund med han nu, han ser trött ut!
Får se om vi ska till Mossne ikväll! Skulle ha varit å handlat oxå! börjar bli tomt!

Idag har jag gjort en intresseanmälan på en annan lägenhet! En 3:a på samma loftgång vi bor på! Hon som bor där nu ska flytta til killens hus! isf är den ledig 1 jan om vi inte får ta den tidigare!
sofia
2008-10-01 @ 19:01:53
URL: http://kaldorei.blogg.se/

Det är faktiskt jätteenkelt! finns en bra blogg som man kan läsa tutorial på. men man bör ha photoshop.

http://simplyme.blogg.se/digitalscrapping/category/tutorialshandledningar.html



Använder amn templates är det till å med ÄNNU enklare =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0