Helgen..

Ja i lördags var vi i Falun på veteranmarknad..
Vad stort det var! Det tog aldrig slut..
Men vid 14-tiden mötte vi upp Dan å Cissi med lilla Mariana
American Take Away inne i Falun å åt tillsammans!
Vad gott det var, blev alldeles proppmätt!
Sen när vi åkte hem så stanna vi till i Mossne för werner skulle prova ena fyndet han gjorde..
Han hitta en huvkråka till -53 chevan..
Sen var vi till Peter å Viktoria för peter hade nå fälgar till 740 som werner köpte..
Sen på kvällen titta vi bara på teve å myste lite..

På söndag bar det av till Furuvik med min familj.
Hade fått tag på gratisbiljetter genom facket för det var Fackets dag
(furuvik var bara öppet för Handels medlemmar).
Vi tittade på alla djur å sen åkte de karuseller.
Blev inge karusell för mig!
Sen var vi å åt på McDonalds..
Sen när vi var på väg hem så svängde vi in till Svartbäcken,
till Emma å Jerry å fira emma för hon fyllde 20 på måndagen!
Blev där en stund å sen när vi åkte hem skjutsa vi hem Werners mormor till Mohed!

Måndag tog jag å alex det lugnt!
Alexander var jättetrött efter helgen!
På kvällen åkte jag på Lidl å Coop å handla!

Tisdag var oxå lugn..
På förmiddagen innan Werner kom hem så försvann
alexander in i sovrummet å drog ner mitt täcke, sen knöla han ihop sig på det å somna!!!
 Fortfarande trött efter helgen tror ja!

Idag Onsdag vid 14-tiden var jag å alex till stråtjära,
hem till Angelica å kenny för att gratta Jon som fyllde i Söndags..
Blev där ca 2 timmar..
Sen på vägen hem så svängde jag in till Werner på jobbet för han skulle sluta snart!
På kvällen blev det kebabrulle!
Försökte nyss mixa ihop en smoothie/fruktdrink men gick inge bra..
Hade päron/vanilj glass, grädde, mjölk, frusna blåbär å jordgubbar!
Men det blev inge gott!

Imorrn ska jag till stan en sväng å handla lite inför fredag..
då kommer min familj å grattar mig å Werner..

Lördag ska vi till Lobonäs/Voxna på Veteranmarknad!

Nä nu ska jag nog gå ut med Cooper!
Lägger in lite bilder..

Falun
veteranmarknad

Furuvik
furuvikalex med getfuruvik
furuvikfuruvikfuruvik

Blandat

äta mackasomnatmin bil
leker med ett däck

Mer bilder på Bilddagboken



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0