Utmanad!

Blev utmanad av Lisa

Regler
Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.


1. Jag har aldrig varit utomlands
2. Jag är trött på att bo i lägenhet
3. Jag tycker om det mesta i musik
4. Jag försöker gå ner i vikt
5. Jag älskar mina grabbar
6. Jag vill åka färja
7. Jag har raggsockor på mig =)



Det var den egoistiska biten, hehe..
Nu återstår bara att skicka utmaningen vidare till:

1. Lina Andersson
2. Jenny Gustavsson
3. Frida Nilsson
4. Sara Brolin
5. Pernilla Bergman
6. Angelica Jonsson
7. Sofia Liljeberg

Angelica
2008-10-31 @ 13:04:15
URL: http://mjam.blogg.se/

Du har fått en utmärkelse, läs min blogg.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0