FEST!!

Snart bär det av till sunnanå på fest hos Peter & Vickan!
Syster ska vara chaufför så hon kommer om ca ½ timme!
Det får hon så lov att vara så mycket som jag har skjutsat henne!
Sen ska hon hämta oss inatt oxå! hihi..
Alexander är hos mormor & morfar!
Har fått i mig 2 groggar nu på sprit å redbull!
Har å göra mer groggar å sen har jag 4 cider utifall =)
Hoppas bara att denna kväll inte slutar som förra =) haha!!
Werner står i duschen.. å så ska vi hämta Möller oxå!
Får se om man vågar sjunga lite mer denna gång än förra!
Nä nu bara bubblar jag på..
skriver mer imorrn kanske annars efter helgen för söndag blir full med besök eftersom vi har kalas för Alexander då!

Tjaba!!
karin
2008-10-11 @ 12:54:14
URL: http://nuarjagmamma.blogspot.com

går jättebra med sara,jag ammar henne..:)lite svårt att förstå att hon redan är en månad,tiden bara flyger iväg..:P hur är det med er då?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0