Ferdinand..

Jaha då har det gått en helg till!
VI har mest varit ute i Mossne å werner har hållt på i garaget!
På lördag kväll följde jag med Maddiz in till Ferdinand för att lyssna på Matte (Suburban Cowboys) och 3 band till!
De hade ingen åldersgräns å inge alkoholtillstånd så vi tänkte att då drar de väl i gång vid 21-22 tiden..
Så vi åkte dit till 21.. Vi kom först!!! Micke Bäcklin satt i entren å blev jätteglad för att det kom någon!
Strax före 22 kom första bandet.. Men de drog inte igång att spela förrän vid 22.30.. Då hade det kommit nån till person bara.. sen strax före 23 kom Mattias å hans band! Hann prata lite med Matte innan de drog igång.. Men det strula lite för dem, men sen vid sista låten kom de på att nån av fotograferna hade kommit åt nån sladd så den hade åkt ut..
Så när de sluta spela vid 24-tiden åkte vi hemåt! Då var det nog max 30 pers där inne med banden å arrangörerna..
Men det var trevligt att umgås lite med Maddiz, var ett tag sen!

Söndag blev det Mossne igen.. sen på kvällen blev det Pizza!

Idag när Werner kommer hem ska vi in till stan, ska på Systemet inför helgen då det blir fest igen! Får se om jag lyckas få Jennie att köra igen.. hihi...
Sen ska vi till Danne å Erika en sväng å hälsa på! har ju inte sett den lille pojken än!

Ser att jag har 3 prenumeranter på min blogg nu! Undrar vilka? Lina vet ja, men de andra 2 då? *nyfiken*

Nä nu ska jag mysa lite med Alexander!
Ha det bra!
kram
Lisa
2008-10-28 @ 22:14:23
URL: http://jordgubbslisa.blogg.se/

Du är utmanad! Kika in på min blogg för mer info :p



lina
2008-10-29 @ 08:48:33
URL: http://flasarn.blogg.se/

jag "prenumererar" oxå på din blogg :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0