Mossne!

Sitter i mossne nu! Var å lämna av Alex här i morse vid halv 7! Jag har jobbat igen, 7-11! Jag kanske får mer jobb till veckan! nån tjej skulle vara ledig! Så d ska jag städa Linden å apoteket i bergvik, tror jag det var!
Snart kommer Werner hit oxå! Då ska han fortsätta med chevan! Snart är all rost klar!!!! Tjoho!!
sen närmast är det registreringsbesikning som ska göra så han får nya papper å nya plåtar till den!
Sen är det småsaker som ska fixas! Förhoppningsvis är den klar till Motorrevyn i april!
Nä nu försvann Alex så jag måste titta vart han tog vägen! Får se om jag skriver nå mer sen!
Ikväll får vi nog besök av Emma å Jerry!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0