Fy fan!!!!

Äntligen hemma!!!!
När Werner kom hem efter jobbet så åt vi ris å korvstroganoff!
Sen gick jag ut med Cooper!
In å bytte om för att åka å jobba (skulle åka tidigare för jag skulle in på apoteket)!
Kommer ut till bilen, ringer chefen å talar om att han hade kvar nycklarna i fickan men han skulle komma förbi med dem om 5 min så jag tänkte köra  fram bilen så jag var klar att åka! Då är det inge ström i biljäveln!!!!!
Hepp, var bara att vänta på P-O å sen in till Alex så Werner får gå ut å starta bilen åt mig genom 242ans batteri!
Han kommer tillbaka in, jag åker till stan å till lagret för att hämta kortet till Banken! Kommer dit å ser att werners nycklar sitter i bilen å han kvar mina hemma med nyckeln till lagret!!!!!
Var bara å vända å åka hemåt för att hämta nycklarna!! åh, jag blev inte glad då!
Men... när jag kommer till Rondellen vid E-center så känner jag att bilen börjar gå konstigt!! Svänger in mot E-center å stannar på sidan.. Rusar ut å ser att däcket har släppt från fälgen! PUNKA!!!!
Jag blir ännu mer arg å ledsen!! Allt ska strula!!! då koka jag!!!
Ringer Werner å är nära på att ge upp allt!! orka inte med nå strul!!
Då var det bara för mig att åka hemåt med trasigt däck för werner kunde ju inte komma för han var ju hemma med alex å jag hade bilstolen, åkte 20km/h å skuttande!!
Vad bilar å folk titta på mig!! *skämdes*
Kom till slut hem, tog 242an ner på gården för att hämta nycklarna, å den bilen har inte jag kört nåt!
Börjar åka mot stan igen med en bil med väldigt hala däck! efter ett tag fundera jag varför isen på rutan inte försvann! Då kom jag ju på att Werner inte har nån fläkt i bilen, den är trasig!!
Får sitta å skrapa rutorna på insidan!

Jaha, tillbaka till lagret å hämta kortet.. skynda sig ner till banken, var där 19.30, skulle ha börjat kl 18..
Skynda mig städa, tog bara hälften av den tid det ska ta! ut till bilen å åkte upp till Ögonmottagningen! städa genom rummen å åkte sen tillbaka till lagret för att lägga dit nycklar å kort!
Sen skynda jag mig till E-center för jag skulle handla!!
Inne på Coop skynda jag mig genom hyllorna å drog åt mig det jag skulle ha.. det viktigaste iaf!
Sen bar det hemåt! Sakta men säkert eftersom jag inte våga åka så fort!!!!!
Kom hem för ca 50 min sen..
Å Alex är fortfarande vaken!! Fortfarande lika gnällig som han har varit hela dagen!! Han har ont i magen!
Ska nog stoppa ner han i sängen snart, om han inte somnar på werner då!

Så imorrn får Werner kliva upp tidigt å åka ut till mossne för att hämta ett nytt däck åt mig å sen komma
å byta bil å ta 745:an till jobbet! Förhoppningsvis får han ordning på den till lunch för sen kl 13.30 ska jag vara på Linden i bergvik för att bli visad vad som ska städas nästa vecka, för hon som städar där ska vara ledig!

Nä nu ska jag slänga mig på soffan, kommer garanterat att somna fort så som jag har stressat idag!!!!
Jaha ja, nu har visst Alex somnat på Werner! jaha, ska väl bära in han till sängen då..

Mikkiz
2008-11-26 @ 00:44:44
URL: http://sandramikaelahansson.bloggspot.se

Tycker synd om dig vilken jävla em/kväll! hoppas det blir bättre i morgon!

Josephine
2008-11-26 @ 13:11:47
URL: http://bootbyrd.blogg.se/

Vi åt också korv stroganoff igår härhemma :P

lina
2008-11-26 @ 15:38:42
URL: http://linahelena.blogspot.com

åh fy vilken kväll.

Jessica
2008-11-26 @ 17:09:17
URL: http://babybabybaby.blogg.se/

Hej, Hur fick du en annan färg på din besöksräknare?



MVH / JessicaP

Anonym
2008-11-26 @ 19:28:41
URL: http://teufelin.blogg.se/

Hahahah vafaan..hade blivit vansinnig!!

Elin
2008-11-26 @ 21:50:57
URL: http://www.elinsblogg85.blogspot.com/

Åh, vad extremt drygt det lät som om du haft det.

Jag skulle oxå ha kokat. =)



Vi åt oxå korvstroganoff och ris hemma. =)



Kram Elin

Elin
2008-11-26 @ 21:51:54
URL: http://www.elinsblogg85.blogspot.com/

Hej igen.

vad var det som såg konstigt ut på min blogg? =)



Kram

Jessica
2008-11-26 @ 23:22:06
URL: http://babybabybaby.blogg.se/

TACK så mycket. Det va guld.



Många kramar

/jessica

Jessica
2008-11-26 @ 23:37:10
URL: http://babybabybaby.blogg.se/

Som tack för hjälpen fick du ett litet inlägg på min blogg.

Mikkiz
2008-11-27 @ 00:59:15

tänkte inte å .se/.com blev nog bara automatiskt när jag skrev....men men...du hittade iaf! =) jävla va däcket såg ut!

Annelie
2008-11-27 @ 22:11:35

Varför ringde du inte bärgarn? ;) Då hade du sluppit köra hem. =)

jesa
2008-11-27 @ 22:27:46

svar till annelie: Har inte råd med bärgare =) Det gick ju bra ändå!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0