Ensam å övergiven..

haha nädå.. bara till på torsdag kväll!
Werner har åkt ner till Holland med Robert, de ska dit med en volvobil å sen ta hem en av bilarna de har skickat ner tidigare.. Hoppas det går bra för dem!
Så jag å alex blir ensam 2 dar!

eller inte helt ensam, vi har ju skaffat en hund, en labrador (heter Cooper), för en vecka sen..
Vi var till Idre å hämta honom.. Är bara på foder än men ska skriva över honom i slutet av veckan.. Har skickat papprena till dem..
Han är snart 4 år! En helt underbar hund! men de sa att han var väldigt översexuell..fast vi har inte märkt det så mycket.. men han fick en hormonspruta några dar innan vi hämta honom..



Vi var till bvc den 17 mars.. då vägde Alexander 7850g å var 64,5cm lång! Lillknubbis!
Nästa gång ska han få vaccination igen..
Har börjat ge han mat till lunch oxå.. å gröt till kvällen... sen får han ersättning mellan det.. jag ammar bara en gång på natten nu.. förhoppningsvis hinner den försvinna oxå före 5 april! för då är det Motorrevyn! å då vill jag festa!! haha... är så sugen på grogg!

Alleles nyss innan Werner åkte så väne sig Alexander från rygg till mage! Utan hjälp!!
Duktig pojk!!
han har vänt sig 2-3 gånger nu ikväll..

ikväll efter jag har lagt Alexander ska jag ut med Cooper en snabb sväng, å sen lägga mig i soffan med popcornskålen å titta på nån film.. :)

Nä nu ska jag ta hand om en gnäll unge..ska snart göra i ordning gröt åt honom..
Ha det bra!!
Kramar



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0