Underbar..

ja min sambo är underbar! Inatt när Alexander vakna å grina så klev han upp å bytta blöja å fick han att somna om!!
Det var så skönt att ligga kvar i sängen, eftersom jag klev upp 5.45.. för jag börjar jobba kl 7...
Får se om det bara blir 2 timmar idag eller om chefen hör av sig, med mer tider!

Hoppas Coop kommer med tider inför jul snart!
Vill verkligen tillbaka dit! Trivs så bra i affär, fast det finns viss personal som inte är bra!

Nä om jag ska göra mig i ordning å börja åka in mot stan.. Måste på lagret först å hämta nycklar å kort till handelsbanken å sen blir Innovation.. Så jag är nog klar till 9- 9.30.. förhoppningsvis!

Får se sen vad som händer resten av dagen! Har tvätt tid ikväll iaf..

Nä ha det bra alla!
lina
2008-12-12 @ 09:24:48
URL: http://flasarn.blogg.se/

vad snällt gjort av honom :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0