rolig grej

Snodde den av Yvette!

Reglerna är:

Förnamn = Mellannamn
Efternamn = Närmaste grannes efternamn
Hemstad = Senaste bussbesöket
Ålder = Pappas ålder
Yrke = Farfars yrke
Intressen = Det du avskyr
Du har lika många barn som du har tatueringar
Hårfärg = Tröjans färg
Ögonfärg = Byxornas färg
Musiksmak = Sånt du inte tål
Favoritartist = Det du lyssnade på senast

Hej jag heter Kristina Svensson och Bor i Söderhamn, jag är 39 år och är bankman. jag gillar att dammsuga, diska och tvätta. Jag har inget barn. Min hårfärg är grå och mina ögon är svarta. Jag gillar att lyssna på hip hop och blues. Min favoritartist är blandat.

Yvette
2008-12-29 @ 16:11:29
URL: http://knasigaideer.blogg.se/

Visst var den kul :P.

Catrin
2008-12-29 @ 19:54:53
URL: http://cattelinski.blogg.se/

Hej!! Tack för kommentaren! Jag har tyvärr inte tid att läsa din blogg nu, men jag spar sidan till senare =) Med vänliga hälsningar Catrin




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0