Måndag

I morse blev man väckt av telefonen..
Var chefen som fråga vart jag var.. tydligen skulle jag städa banken idag..
Men vi hade missuppfattat varann för när jag prata med han sist så sa han att ha skulle höra av sig om denna vecka!
Så det var ju bara att dra iväg å städa..

När jag kom tillbaka hem så satt jag mig här å werner somna på soffan..
Sen har det inte blivit så mycket mer!
Werner skulle ha besiktad 242an i morse men var tvungen att avboka tiden eftersom jag var tvungen att åka..
Så nu sitter vi å söker tider på bilprovningens hemsida hela tiden..

Jag har suttit å sökt runt bland en massa bloggar å hittat några intressanta som jag har lagt in på bloggkoll..

Idag händer nog inte så mycket mer! Skulle ha varit ut å gått, men det är så kallt!

Nä nu måste jag leka med grabben!
lina
2008-12-29 @ 15:12:24
URL: http://flasarn.blogg.se/

tipsa gärna mig om nån blogg :)

Anonym
2008-12-29 @ 15:22:33
URL: http://raggarslusken.blogg.se/

tja tack så mycket ler. jag bor utanför eskilstuna själva da?? vilken söt unge ler




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0