Juldan!

På juldan vakna Alexander vid 8-tiden å ville kliva upp.. så det var bara att gå upp med honom då!
Jag lät Werner få sova en stund till eftersom han skulle köra på kvällen!
Framåt 11-tiden kom Werner upp..Då åkte jag till stan för att handla snus, bröd, pålägg och det viktigaste för kvällen HÅRSPRAY!! Glömde köpa det när jag handla förut!
När jag kom hem sov Alexander, så då titta vi på teve..
När han vakna fick han mat å sen lekte vi..
Gjorde spaghetti å köttfärs vid halv 5-tiden..
Sen börja vi göra oss i ordning för kvällen! Vid 19-tiden åkte vi ut med Alexander till Mossne! De fick vara barnvakt!
Vid 20-tiden åkte vi in till stan för att hämta Håkan Hiironen, hans sambo Linda och Lindas syster Hanna med kille!
När vi kom upp till Bollnäs å raggarklubben var det inte så mycket folk där än..
Blev inte så mycket folk heller.. fast det brukar vara det på de stora rockarna..
Pratade med folk å lyssnade på musik..
Drack upp hela kvartingen med sprit.. men blev inge full.. :(
runt halv 1-tiden gick vi upp till dansgolvet igen å då skulle Bengt försöka bugga med mig, hahah!!! Det gick inge bra.. Han sa att det var som att dansa med ett kylskåp.. För jag försökte föra han!!
Inte så konstigt egentligen, gick ju på dans på musikskolan i 8 år å varje gång vi hade pardans så fick man dansa killstegen för vihade bara 1-3 st killar i gruppen..
Men sen passa jag på att dansa lite med Lisen å Anso istället nedanför scenen.. ända fram till sista låten dansa vi =)
När vi åkte hem så somna vi allihop så Werner fick vara vaken själv!
Var i Söderhamn runt halv 3-tiden.. Lämna av dem andra å åkte sen ett varv runt staden! Blev även en sväng ut till Ljusne, träffa på några som hade missat bussen..
Somnade nog hemma i sängen runt 4-tiden...
Lite bilder från kvällen:


Sen klev vi inte upp förrän strax före 13-tiden idag.. Vad skönt det var att få sova länge!!
Slängde i mig lite mat å sen åkte vi ut till Mossne för att hämta Alexander!
Var hemma igen vid 16-tiden.. Tittade på teve å gjorde i ordning hamburgare med strips..
Vid 20-tiden la vi Alexander å sen blev det tv-tittande å lite mys i soffan!

Sen senare på kvällen/natten åkte Werner till stan en sväng..
Kikade lite å köpte snus å dricka!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0