Jobb & Ams

I måndags fick jag kliva upp strax före 6.. för jag skulle iväg å jobba 7-8! Sen när jag kom hem så låg fortfarande Werner å Alexander kvar i sängen..
Resten av dagen blev det tv-tittande, surfande å bakning av pepparkakor! Blev 3 plåtar!
På kvällen åt vi glass å titta på Prison Break!

Idag klev jag upp vid halv 8.. För kl 9.00 skulle jag vara på ResursCentrum på nån introduktionskurs för att lära sig söka jobb .m.m.. Träffade på Mikkiz på den kursen! Var roligt att träffa dig gumman! Det blir inte så ofta!
Eftersom några av oss hade redan ett CV på Ams hemsida fick vi sluta strax före lunch!
Då åkte jag å handla lite å skulle prata med Coop, men då var de på kontoret inte där! De var på nåt i Borlänge!
Så jag skrev en lapp till Inger!
När jag kom hem blev det surfande å tv-tittande å leka med Alexander!
Till mat gjorde vi potatis, fläskkotletter, brunsås å kokta morätter/ärtor..
Sen åkte jag iväg för att jobba 18-19..
Men när jag kom till Banken så fick jag inte städa! Personalen var där å skulle tydligen ha nån Julfest!
Tack för det! Var bara att vända å åka igen! Tänk om de kunde ha hört av sig så man visste det i förväg!!!
jaja.. åkte å handla lite på Lidl å åkte sen till mamma för att hämta hundmat! Blev sittande å prata en stund där!

Nyss har jag å Werner delat på en skål popcorn! Vi småtittar på Titanic! Fast man har sett den så många gånger..
Fick sms av chefen för en stund sen.. jag skulle få betalt för en timme ikväll ändå! =) då blev jag glad!
Har inte så bra timlön så jag är glad för det! Har bättre lön på Coop å trivs bättre där!

Imorgon ska jag upp strax före 6.. Ska först jobba 7-8, sen ska jag på nån föreläsning på CFL kl 9-11..Sen har jag lunch.. Sen ska jag tillbaka till ResursCentrum på en föreläsning av Ungdomspolisen mellan 13-14! Sen slutar jag nog! Så då blir det hem å sen garaget, om inte nån hör av sig med jobb!

Nä nu ska jag krypa ner i soffan bredvid Werner! Fast då somnar man väl bara =)!
Ha det bra!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0