Helgen!

Det gick bra att jobba i fredags!
När jag kom hem så titta jag mitt bankkonto å jag hade då fått in lönen från Blom!!!
Så efter lunchen åkte vi till Bollnäs å julhandla! Fick tag på de flesta julklapparna.. Blev även Max för att äta!
Var hemma igen vid 15-tiden..
Då tog vi det lugnt, slog in julklappar å titta på teve..

Lördagen blev inte mycket gjort.. vi båda var väldigt less på pengar å ekonomi hela dagen, efter jag gick igenom hur mycket vi hade i räkningar.. Fy för dessa pengar!
På kvällen titta vi på Dansbandskampen! Å Larz Kristerz vann!

Söndagen var vi till Furuvik på julmarknad med min familj! Var en massa ljus! Var in i regnskogen å titta å sen vid karusellerna. Sen fick Alex träffa Tomten!
lite suddiga bilder! 
     

Kom dit vid 15-tiden å åkte hemåt vid 18-tiden..
Medan min familj åkte på McDonalds så åkte vi hem å handla på Coop.
Vi handla julmat å grejer åt Alexander!

Sen när vi kom hem så gjorde vi ordning en varsin jultallrik å titta på film!
Vi griljerade även den andra skinkan för i år! Gött med skinka!

Imorse var jag å jobba 1½ timme.. de hade haft fest på banken igen så inget stod där det skulle!
Men var inte lika mycket stökigt som förra gången!

Sen när jag kom hem så sov fortfarande Werner å Alexander så jag kröp ner i sängen en timme..
Sen var jag tvungen att kliva upp å väcka resten för vi hade tvätt tid kl 10.. å jag skulle tvätta sängkläderna..
Nå mer har inte hänt idag..
jo, chefen ringde när vi satt å åt..
Jag ska jobba imorrn, först banken, sen hjälpa annica & sussi med värmeverket å energiverket.. Så jag jobbar 7-12!
Bra det, för från Coop hör man inget.. Får hoppas jag får jobbet jag har sökt istället!
Fast de öppnar först i Mars!

Nä nu sak jag krypa ner i soffan med Werner å sen titta på Prison Break!
Sen blir det ut med Cooper å sen duschen :D Förhoppningsvis fär jag sällskap i duschen =)
Måste ju duscha nu när jag har bytt i sängen!
Ha det bra!
Godnatt å God jul!
Får se om jag hinner skriva nåt imorrn när vi har pyntat granen!
Jennifer och Linnéa
2008-12-22 @ 23:14:12
URL: http://sweetnothing.blogg.se/

Härliga bilder!:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0