8 Things

Blivit utmanad av Jenny

8 favoritprogram:
- Prison break
- Bonde söker fru
- 2½ men
- Desperate housewife
- Efterlyst
- ugly Betty
- dansbandskampen
- Du är vad du äter

8 Saker jag gjorde igår:
- Vaknade
- Åt frukost
- Surfa
- Laga mat
- Jobba
- Köde bil
- Handla mat på mcDonalds
- Tittade på teve

8 Saker jag ser fram emot:
- Julafton
- Julmarknaden på furuvik på luciadagen
- Sommaren
- Werners 30-årsfest
- flytta till hus
- Julrocken
- Gå ner i vikt!!
- Kommer inte på nå mer..

8 Favoritrestauranger:
- dragonen
- ikea
Kommer inte på nå mer restauranger

8 saker på min önskelista:
- Pengar
- Ny digitalkamera
- Presentkort
- kläder
- Fast jobb
- Underkläder
- Tatuering
- Långkalsonger =)

Jag utmanar: Lina, Lina, Mikkiz, Frida, Karin, Nilla, Wirre, Linda

Regler:
1. Publicera reglerna på bloggen
2. Svara på sakerna
3. Meddela de utmanade på deras bloggar
lina
2008-12-04 @ 15:07:40
URL: http://flasarn.blogg.se/

nu har jag svarat :)

Angelica
2008-12-06 @ 10:02:35
URL: http://mjam.blogg.se/

Vi ska också på Furuviks julmarknad, hoppas att det är bra :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0