natten..

klockan 2 inatt hämta jag jennie, camilla å sara i bollnäs på max!
Var hemma runt 3-tiden..
då blev tv, å naturligtvis somna man på soffan..
så vid 5-tiden lade man sig i sängen..
sen vid halv 7-tiden börja alex grina å skulle inte sova i sin säng... så då var det bara att flytta över han..
sen vid halv 8-tiden vakna han till igen.. så då gjorde werner välling åt han..
men sen vägra han somna om.. å han har börjat slänga iväg nappen.. så den får man leta efter i hela sängen..
så vid halv 9-tiden klev vi upp å åt frukost..
å nu ska jag nog gå å stoppa ner alex i sängen för han bara grinar å bråkar..
ska nog gå å sova jag oxå tror ja =)

kanske skriver mer ikväll!
Jenny
2008-08-22 @ 15:13:33
URL: http://rockitbabyrockit.blogspot.com

Kul att du läser min blogg! Jag läser alltid din med! Hoppas ni har det bra! Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0