jadu..

Dags att skriva ett inlägg så det inte blir så långt mellan..

I onsdags var vi till Mossne, men familjen var inte hemma, de var på semester i Leksand! så vi hade hela huset å garaget för oss själva! Jag å alexander tog en filt å lade oss på gräsmattan å lekte, medan werner var i garaget å svetsa på mammas Traffic! Efter ett tag fick jag Alexander att somna så då lade jag mig att sola å prata med Mimmi lite.. Var tänkt att jag skulle köra i lördags för de skulle ha möhippa för hennes syster, men de fick bara låna bilen om han visste vem det var som skulle köra! Så då behövde de inte mig.. lite synd, var sugen på att vara med dem då fast jag skulle köra.. Vid 18-tiden åkte vi hemåt! 
 äter kossa står mot vagnen i Mossne

Torsdags var vi till Herr Möller som fyllde 37 år.. Peter å Viktoria var där med Robin oxå.. Men det gick inge bra för Alexander att försöka leka med Robin för han bara grina när Alex kom mot han! Efter ett tag kom Herr Nilsson oxå!
Sen på kvällen var jag ute å gick i över 1 timme.. tänk om man hade ork att göra det varje dag.. Så man kunde få lite bättre kondition, både jag å Cooper!

Fredag gjorde vi inte mycket! Jag jobbade 16-21.15! Så jag stängde kassorna tillsammans med Eve! Hade roligt en stund där strax före stängning, vi var ju ett supergäng som jobbade till stängning! haha..

I lördags åkte jag, mamma å alexander till erikshjälpen men hittade inget där! Så då åkte vi ner på systemet å handla lite.. sen när vi kom tillbaka till bilen å jag flytta Alex från vagnen till bilen så hitta jag inte nappen, men mamma sa att han ingen napp när hon tog ut honom, så den blev nog kvar i kundvagnen på Erikshjälpen.. får se om jag orkar åka dit på Onsdag å höra om de har hittat den.. Som tur var så hade jag stoppat i en till napp i väskan! Sen åkte vi till E-center å handla för vi skulle grilla på kvällen!
Vi åt så vi höll på att storkna..å sen glass på det oxå =)
Sen blev det film tittande.. gick 3 filmer i rad med Jackie Chan! Han är bra!
Var nog hemma vid 1-tiden!

Söndag var vi först till Svartbäcken, sen åkte vi till Bengt å Linda för Bengt fyllde 27 år!
Alexander fick egen tallrik med tårta å mumsmums, så det var kladd överallt, även på mig!
kladd äter mumsmums ned kladdad kladd unge

Sen när vi åkte hem så slockna Alex knappt efter 5 minuter..
Vi var in på Pizzeria Heden å köpte med oss pizza hem..
Sen var jag ut å gick en sväng med Cooper i regnet!!

Nu ska jag nog krypa ner i soffan å titta på när Werner kör Tv-spel!
Får se om jag skriver nåt mer i veckan! Ska försöka =) (vet inte ens om det är nån som läser min blogg)
Ha det bra!
lina
2008-08-04 @ 12:23:02
URL: http://linahelena.blogspot.com

klart vi gör:)

Lisa
2008-08-04 @ 19:33:05
URL: http://jordgubbslisa.blogg.se/

jag läser i alla fall :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0