helgen..

Nu är det nästan en vecka sen jag skrev..
I fredags kom werner hem vid 13-tiden.. då tog vi det lugnt å sov lite =)
Sen vid 17-tiden skjutsa jag ut Alexander till Mossne för mamma å pappa skulle vara barnvakt!
När jag kom tillbaka hem så duscha vi å börja göra oss klar.. Jag drack även grogg!
Vid halv nio-tiden ringde jag pappa så fick han komma å skjutsa in oss till stan.. Då hade jag fått i mig 3 groggar (gött)..
När vi kom till stan så käka vi på en gång på Sibylla! Sen gick vi nåt varv runt stånden å prata med folk vi kände..
Träffa även på Danne å Erika.. Erika hade legat inlagd på förlossningen tis-ons med värkar, men de hade bara slutat så hon fick åka hem.. får se om hon får nån bebis denna vecka, de har ju inte tid förrän 6 sept..
Sen har ju Karin tid på lördag, så får se vem som får först av dem =)
Till slut gick vi in på Öltältet å lyssna på Flaming Thyr & The molotov cocktail band! några i det bandet gick jag med på Estet..Men det var dåligt med folk i öltältet.. så vi drack en varsin öl/cider å sen gick vi ut å kolla runt istället..
Sen framåt 23-tiden kom Emma å Jerry dit oxå! Så då gick vi tillbaka in på öltältet, då var det mer folk där! Jag såg några från Estetklassen.. några heja jag på! Sen träffa vi även på Lina & Mikkiz, det var trevligt! Sen mattias oxå å prata!
Vi drack 3 till öl/cider var! å sen vid 1-tiden åkte vi hemåt! Emma å Jerry skjutsa hem oss! Hade trevligt iaf!

På lördag klev vi nog inte upp förrän 11-tiden.. skönt med sovmorgon =) å inte var man så dålig heller..
Vi åt frukost å åkte sen ut till Mossne, för Werner skulle hjälpa pappa att hämta hem ved från skogen..
Sen åt vi stuvade makaroner å köttbullar när de kom tillbaka... å jag skjutsa iväg jennie till en tjej..
de skulle sen in till strömmingsleken igen..
vid 21-tiden åkte vi hemåt å lade alexander.. Sen gick vi nog å sov vid 1-tiden..

Söndag var vi oxå ut till mossne för werner sköljde av Amazonen från damm..
Sen på kvällen åkte vi in å åt på McDonalds å sen ner på stan å titta på stånden..
werner köpte nytt bältesspänne å jag köpte en tröja.. sen stod vi vid kranarna å plocka gosedjur..
Sen vid 22-tiden blev det fyrverkerier å sen åkte vi hem..

Måndag gjorde jag å alex inte mycket.. på kvällen åkte vi till garaget å ställde in impalan å tog ut amazonen..
Sen blev det pizza på kvällen..

Tisdag var jag å alex på en E-center runda! Jysk, Dollarstore, ÖB, Lindex å Coop..
Gjorde nog av med över 500:-..

Idag vet jag inte vad vi ska göra! Ska kanske kolla om det finns tvätt tid ikväll, annars har vi tid imorrn kväll..

Till helgen vet jag inte heller vad som händer.. Werner ska på Sörängs marknad på lördag tror jag iaf..

Nä nu ska jag roa en unge en sväng..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0