chaufför....

I morse var jag å alex på affärn en sväng å handla mjölk å kattmat m.m..
Träffa även på Misan en sväng med Melwin.. han har växt om Alexander nu å han är 3 veckor yngre..
Sen när vi kom hem så gjorde jag i ordning gröt till lunch..
Nu ligger Alexander å sover å jag sitter här som vanligt! Tittar runt lite på internet, har även lagt upp lite bilder på BDB.
Ikväll klockan 19 har vi tvätt tid! har jätte mycket tvätt..
Sen blev man visst chaufför i natt oxå!
Ska hämta Jennie, Camilla å SaraTranan i Bollnäs runt 2-tiden..Uha, hur ska jag orka hålla mig vaken?
Får nog bränna en ny mp3 skiva som jag kan lyssna på!

Imorrn kväll funderar jag på att åka in till stan med alexander å gå på allsång på berget.. om det nu är nåt att gå på!
Sen på fredag kväll blir det strömmingsleken å Öltältet.. Tänkte höra med Emma å Jerry om de vill med oxå!
Isf får Emma köra =), eftersom hon inte får dricka!

Nä om man skulle göra nåt annat! Vad vet jag inte..=)

Kort på fulla syster från Vintjärn 2008!
vintjärn



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0