Längesedan!!

Det blev som jag trodde..
det skulle inte bli mycket skrivande här..ska försöka sammafatta lite!
För det första så vet de flesta det nu, men jag skriver det iaf.. ja, vi ska ha barn! jag är i vecka 17 just nu!

sen jag sist skrev så har jag mest jobbat... det är skönt det.. hoppas jag får en bra lön denna månad!
på påsk var vi hem till mina föräldrar å grilla.. det var gött det!

sen så har vi varit på motorrevyn.. werner körde ändå... det var jag, werner, mimmi, johannes, mia å erika med i bilen upp till Bollnäs.. mia somna efter 5 min bara :)..
Hade rätt så kul.. förutom att det var så mycket folk som trängdes.. å jag fick ont i magen.. antagligen var det för att jag gick å spände mig för att folk inte skulle göra illa mig.. å sen så hade jag trånga kläder... det liksom stack i magen! framåt 12-tiden vakna mia till.. så då kom hon in oxå! men vi åkte hemåt runt halv 1.. då åkte vi på Max å käkade! jag träffade på Mikkis å Lina där oxå! På vägen hem fick vi även Svante med oss i bilen.. då var det trångt bak! Så först åkte vi till Stråtjära å släppte av mia, erika å svante.. sen åkte vi in till Söderhamn för att släppa av mimmi å johannes.. bägge två hade somnat i bilen! så vi var nog hemma runt halv 4-tiden..
det var tur att jag lyckades byta bort söndagen (skulle ha jobbat 8-15).. annars skulle jag ha varit jävligt trött!!

På sista april gjorde vi inte mycket.. jag jobba 10-19.. det var tänkt att vi skulle hem till Ellne å grilla.. men lillebror hade spytt hela dagen.. så då var det inge bra att åka dit! inge bra om jag blir sjuk! Så då var vi bara hemma å myste.. kolla på film å åt god mat! sen vid 22-tiden var vi ut på loftgången å titta på fyrverkerierna från skolan!

Hela förra veckan har jag jobbat.. eller inte på tisdagen..
i fredags jobba jag 14.30-21.00.. så när jag kom hem åt vi å titta på teve.. sen vid ca 23-tiden ringde mäsken å fråga om Werner kunde komma å hjälpa han å micke wimark med att få igång en motor på en folkracebil! så då åkte vi ut till Flygstaden å hjälpte dem.. men de fick inte igång den.. så vid halv 1 tiden gav vi upp å åkte hemåt..
vi duschade å gick sen å lade oss.. somnade nog vid 2-tiden.. å på lördag ringer mäsken vid 5-tiden å väcker werner för de skulle iväg till Mora på Folkrace.. å jag jobbade 10.30-18.00!
När jag kom hem sen, så var de inte hemma än.. werner kom nog hem vid halv 8-tiden.. då gjorde vi mat å tittade på teve! sen vid 21-tiden gjorde vi oss klar för att åka till Trönö på rockabilly! först hämta vi upp Jonas å Marina i stan!
vid halv 11-tiden kom vi till Trönö.. då var det en massa jävla bråk! så till slut ringde de efter ambulans för att en av killarna slog i huvudet i en hård skylt! men när ambulansen kom så hade några andra åkt hem med den där killen!
polisen kom oxå en sväng!
Träffa på en massa personer som var ett tag sen man träffa! kenny, angelica, mattias, marie, anders, mia, dennis, frida, josefine (fast hon var så full så jag kunde inte prata med henne), tony, therese, m.fl... det var mycket folk där! fick en trevlig pratstund med angelica iaf.. vi ska väl försöka ta oss ut nån dag till dem å grilla + prova lite kläder =) ... werner blev lite fuller...:D
framåt halv 1-tiden åkte vi hemåt! var nog hemma runt 2-tiden.. somnade nog på en gång..sen klev jag upp vid 7-tiden.. jag jobbade 8-15 igår! var väldigt trött!!
igår städade vi lite grann å sen åt tacos.. det är gött det! sen tvär slockna jag på soffan..

Idag håller jag på att tvätta!
werner är själv på skroten idag! för de skulle sätta igång viktoria idag eftersom hon har fått havandeskapsförgiftning... hoppas de går bra för dem!

Nä nu ska jag gå ut med Bonzo! å sen hämta tvätten i källaren!
Sen vet jag inte vad jag ska göra.. skulle ha köpt kattsand, bröd å mjölk!
Ha det bra!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0