Bollnäs!

Igår gjorde jag inte så mycket..
var först upp på skroten å hälsa på..
sen hämta jag upp Jimmy på skolan, å skjutsade hem honom.
Då var mamma på väg att hämta Jesper,
så då hoppa mamma in i min bil så åkte vi å hämta honom.
när vi skulle åka från dagis, så stod polisen på andra sidan, tur att vi inte åkte där,
för jag hade bonzo i hela baksätet så jesper fick sitta lös i mammas knä.
När vi kom tillbaka till Ellne, så satte vi oss på altan å åt tekaka *gött*.
sen framåt 5-tiden åkte jag hem, för jag å Werner skulle åka till bollnäs..
Vi var in på Rusta, elgiganten, Jysk å dollar.. men det blev bara handlat på Dollar..
lite påskfjädrar, lampor å lite godis..
Sen åkte vi ut till Ratt-Göran, werner skulle lämna nå grejer till honom..
så vi blev där en stund...
Sen åkte vi å åt på Max, det är gött det!
Maten blev dyrast på hela dagen!!

När vi kom hem så myste vi lite i soffan, innan vi somna i varsitt hörn =)
Nu har jag precis klivit upp..
Ska gå å äta frukost nu, å sen åka in till Coop å lämna pengar till en insamling till en av de anställda...
sen under dagen blir det diskning å städning.. förhoppningsvis!!



Här är nytillskottet i Ellne!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RAGGARJESA

En Raggarbruds berättelser om familjen och sitt liv!

RSS 2.0